Skip to main content
Vraag

Tv-ontvanger geeft geen signaal na blikseminslag

• June 15, 2026
  • 10 reacties
  • 99 keer bekeken

11 juni een behoorlijke inslag geweest. Veel apparatuur deed niets meer.

Dit heb ik gedaan:

alles gereset. op de ontvanger staat Arris ( zwart kastje)

De router geeft geen knipperend signaal op die poort, ook niet als ik de wan kabel in andere poort stop. de ontvanger gereset. Andere poorten werken met andere apparatuur gewoon goed.

Beeld van TV is gelukkig goed ( labtop HDMI 1 werkt)

De boodschap nu = Geen signaal HDMI 2

Vraag:

Kan ik dit kastje op een andere manier testen?  Lampje blijft rood

10 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 15, 2026

Doe een terugbelverzoek (onderaan de pagina). Dan wordt je vanuit de juiste afdeling terug gebeld voor omruil.

Ik begrijp dat je nu je laptop met de tv hebt verbonden voor tv kijken. Met een geschikte smart-tv kun je ook de kpn tv app uit de Play Store downloaden. 

• Auteur
  • Topper
  • June 15, 2026

zojuist gedaan.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@smoker, je had al aardig wat dingen geprobeerd zo te zien, maar nog zonder succes. Zoiets kan inderdaad het snelste bekeken worden via een terugbelafspraak zoals Peter al noemt. Is het via die weg gelukt om de ontvanger verder te testen? Kan je nu weer tv kijken?

• Helper
  • June 17, 2026

Ben inmiddels voorzien van nieuwe apparatuur van KPN en TV werkt nu weer. Kennelijk toch de klap niet overleefd. Topic kan worden gesloten.

• June 17, 2026

De volgende keer bij naderend onweer gewoon alle electrische apparaten even van de strroom halen om dit soort ellende te voorkomen.

Vaak ook een eis van de verzekering, want dan betalen ze niet uit bij niet adequaat handelen ​@smoker 

is ​@websmoker  dezelfde als ​@smoker ???

Het is volgens de huisregels niet de bedoeling meer als 1 forumaccount te hebben.

Een moderator gaat dit uitzoeken, bijvoorbeeld ​@Jasper van KPN 

• Helper
  • June 17, 2026

Maar dat grapje gaat niet op als je niet thuis bent en het weer plotseling veranderde. Niemand ontkoppelt elke dag zijn modem of tv

• June 17, 2026

Maar dat grapje gaat niet op als je niet thuis bent en het weer plotseling veranderde. Niemand ontkoppelt elke dag zijn modem of tv

Dan is het inderdaad wat anders, nu nog graag antwoord op mijn andere vraag over het vermeende dubbele forumlidmaatschap ​@websmoker  ​@smoker 

• Helper
  • June 17, 2026

de smoker was van mijn overleden partner en kan denk ik weg….we hadden meerdere kpn accounts en bedrijfstelefoons .

• June 17, 2026

de smoker was van mijn overleden partner en kan denk ik weg….we hadden meerdere kpn accounts en bedrijfstelefoons .

Beste ​@websmoker , er bestaat een topic waarin je een forumaccount kunt laten verwijderen, ik kan de link zo snel niet vinden, maar dat weet iemand anders misschien wel. 

Succes, en sorry om te lezen van je partner.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 17, 2026