Skip to main content

Tv ontvanger heeft geen goede verbinding met de tv. 9 van de tien keer is er geen beeld als de tv en ontvanger worden aangezet.  Alles geprobeerd wat geadviseerd wordt maar niks helpt. Wij hebben hier al een aantal maanden last van en willen graag dat dit nu wordt opgelost.

Uw reactie zien wij graag tegemoet. 

Met vriendelijke groet

Jeanette van Groeningen 

Hallo Jaennette,

Ik neem aan dat het advies niet vanuit dit forum kwam.

Ik neem nu aan dat je ITV hebt van KPN hebt via de telefoonaansluiting en geen Digitene. 

Wil je misschien aangeven wat je al hebt geprobeerd en hoe je de SetTopBox (ontvanger in KPN jargon dat zwarte doosje) hebt aangesloten (waarschijnlijk is dit een Powerline adapter (als het KPN is noemen ze dat draadloos) of een UTP kabel (ook wel ethernetkabel genoemd met zo’n klein plastic aansluitinkje) en hoe je de televisie op de SetTopBox hebt aangesloten (via scart zo’n hele grote aanslluiting of HDMI juist een heel kleintje) en als het kan wat ook welk type Experiabox je hebt (staat er op) en STB (staat onderop de bodem)


Beste @Jeanette 67, welkom! Ontzettend vervelend dit! Ik ben ook benieuwd naar een antwoord op de vragen die CorL stelt. Zou je daarnaast je forumprofiel aan willen vullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijken we graag met je mee. 


Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad met KPN. Het bleek dat ik voor dit probleem nog bij Telfort moet zijn. Daar heb contact mee gehad  .Ik krijg een nieuwe tv ontvanger en daarmee moet het probleem opgelost zijn.

Bedankt voor de reacties!


Top @Jeanette 67 .  Dank voor de update en ik hoop uiteraard dat de nieuwe tuner jouw probleem gaat verhelpen!