Skip to main content

Goedenavond, ik had gehoopt het antwoord hier te vinden maar helaas is geen van de adviezen gelukt. Ik krijg deze melding gewoon niet weg! Iemand misschien nog een andere tip?

 

je geeft niet aan wat je al geprobeerd hebt, dus maar het meest voor de hand liggende: OK knopje ingedrukt op de KPN afstandbediening?


Hi Emiel, ja gedaan maar er gebeurt niets. Ik heb al via instellingen de stand-by uitgezet maar ook dat werkt niet. En heb uiteindelijk de stekker uit de tv en kpn kastje aan/uit gezet….


Hey @Caroline68, welkom! Gek dat de melding niet reageerde op de OK-knop van onze afstandsbediening. Daarna heb je, begrijp ik, de tv ontvanger herstart. Toen was de melding wel weg?

Als de melding nu weer terugkomt, en de OK-knop werkt weer niet, dan raad ik aan om daar nieuwe batterijen in te doen. 

 

Het aanpassen van de instellingen doet verder niet iets aan deze melding zelf. Het enige wat dat doet is de tijd voordat deze melding verschijnt aanpassen. 


Hi Erik, in had de modem opnieuw opgestart maar ik had de tv-ontvanger moeten herstarten! Dat is inmiddels gebeurd en nu doet alles het weer 😁

Dank voor je reactie!!!


Goed om te horen :)