Skip to main content

Hoi, sinds gisteren Kpn. Krijg continue de melding dat de verbinding met de afstandsbediening is verbroken, nieuwe batterijen, reset, software update, zelfs nieuwe afstandsbediening besteld en gekregen, maar niets helpt. Het is super irritant omdat dit elke 25 sec in beeld komt en ook niet zomaar verdwijnt. 
@kpn, wat gaat hieraan gedaan worden? Want dit is super irritant!!! 

Hoi @van Oirschot . Welkom op het forum.

Dat is inderdaad behoorlijk waardeloos tv kijken.   Om wat voor tuner hebben we het? Is dit de TV+ ?


Ja het is de tv+


In de TV+ box zit een optie om de afstandsbediening te updaten.  Via instellingen. Heb jij dat nog geprobeerd? 


Ook al gedaan. Alles geprobeerd, maar melding blijft. Heel irritant. 


Heb jij toevallig ook een 5202 (andere KPN tv tuner) in de buurt staan? 

Kun je je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? 

 


Wat is dit voor bullshit?! Natuurlijk heb ik geen ander kpn apparaat! Ik heb een kpn+ kastje wat niet werkt. Dat moet gewoon vervangen worden. 
maan dit forum heb je ook geen klote als er telkens pas na 3 dgn een domme vraag wordt gesteld! 


De vraag is niet zo gek, @van Oirschot .   Die andere tuner werkt ook via bluetooth en stoort soms op de TV+ box.

Jammer dat je op deze manier reageert.  Ik probeer te helpen. Voor directe hulp moet je niet op het forum zijn. Daar is de telefonische ingang voor.

Als je wil dat ik het verder met jou analyseer heb ik wel je gegevens nodig zoals ik eerder vroeg. Je profiel is nog leeg.Â