Skip to main content

Vraagje:

ik wil mijn tv ontvanger graag in mijn nieuwe dichte kast plaatsen. Dit zodat er geen kabels meer zichtbaar zijn. 
mij zie overal dat dit met de 4K ontvanger mogelijk is. 
Ik heb 3 tv ontvangers in mijn bezit zou ik deze allemaal om kunnen ruilen zodat ik overal dezelfde afstandsbediening heb en de bluetooth tv ontvanger 

Hallo @joan2014 dat kan misschien alléén als je het zogenaamde 4K-abo neemt à €2,50 per maand.

Anders is er bij de bekende tv-zaken IR-apparatuur te koop die die voor je op kunnen vangen.

 


Hoi Jan 

Bedankt voor het antwoord. 
Maar als ik een nieuw contract afsluit en meerdere tv kastjes neem betaal ik niet de 2,50 euro per tv kastje extra. 
 


Hoi Jan 

Bedankt voor het antwoord. 
Maar als ik een nieuw contract afsluit en meerdere tv kastjes neem betaal ik niet de 2,50 euro per tv kastje extra. 
 

Jawel. Dat betaald u minstens 6 maanden € 2,50 extra voor de 4K ontvangers. 


Hallo @joan2014 om een 4K-kastje te kunnen forceren heb je het aanvullende 4K-abonnement nodig van €2,50 per maand per kastje.

 


Krijg ik bij het afsluiten van een 4K abonnement dan ook de tv kastjes die mbv Bluetooth werken ? Of moet ik de oude tv kastjes houden waar dan wel 4K op te zien is maar niet voorzien zijn van Bluetooth ?


Krijg ik bij het afsluiten van een 4K abonnement dan ook de tv kastjes die mbv Bluetooth werken ? Of moet ik de oude tv kastjes houden waar dan wel 4K op te zien is maar niet voorzien zijn van Bluetooth ?

U krijgt andere ontvangers die 4K en ook bluetooth ondersteunen. Want uw huidige ontvangers ondersteunen geen 4K.


Oké dank voor de info