Skip to main content

Heb een glasvezel aansluiting. Telefoon en internet werken prima.

Mijn tv is met een hdmi aangesloten op de tv ontvanger. Op onregelmatige tijden valt telkens het beeld op de tv weg en komt direct weer terug. Daardoor moet de tv telkens opnieuw de hdmi verbinding maken. Dit heen en weer klapperen van de verbinding is uiteraard niet zo best voor de tv. Heb van alles nagezocht en gecontroleerd. Het lijkt bijna 100 % zeker een los contact te zijn in de ontvanger. Heb van meet af aan deze storing wel gehad maar wordt het zo langzamerhand echt wel beu. Kan deze ontvanger worden gewisseld? 

@b_v_g Welkom op het forum. 

Ik controleer graag wat ik in deze situatie voor je kan betekenen. Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken. 


Dit Klinkt misschien een beetje simpel, maar heb je al een andere HDMI kabel gebruikt ??


Beste Rutger.

Ik heb mijn profiel aangepast.

In het verleden heb ik al een andere hdmi kabel aangesloten.


Is de tv ontvanger direct met een kabel aangesloten aan de experiabox of zit er iets tussen of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?


De tv ontvanger is direct met een netwerkkabel aangesloten.


@b_v_g Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik zie inderdaad dat je tv ontvanger vaak uitvalt, daarom heb ik een nieuwe besteld. Ik stuur je een privé bericht met meer informatie.Â