Skip to main content

Hallo.

ik heb een probleem met mijn mediabox. Ik kan hem niet meer activeren via mijn afstandsbediening. Als ik hem handmatig aanzet dan duurt het een tijd voordat ik beeld krijg. Ik heb al een aantal keer de stekker eruit gehaald en alles open opgestart. Maar na twee dagen is het weer het oude liedje. Ook blijft het beeld regelmatig hangen als ik een opgenomen programma kijk. Dan hoor ik ook een krakerig geluid.

Mijn afstandsbediening werkt prima, dus daar ligt het volgens mij niet aan.

M.v.g. Carlo.

Wat is het merk van uw tv ontvanger? 


Als uw de media box bedoeld dan is het de Arris vip 2952.


@Carlo64 zou je eens een reset willen doen: 

Meestal na een reset dan zou die het beter moeten doen. 


De pop up in stap 7 verschijnt niet. Gaat gelijk terug naar scherm zoals afgebeeld in stap 4.


De pop up in stap 7 verschijnt niet. Gaat gelijk terug naar scherm zoals afgebeeld in stap 4.

Doe de TV ontvanger achterop uitzetten, en doe dan het volgende als het niet lukt met de afstandsbediening:

Zou je dit eens willen proberen?


Alle stappen uitgevoerd maar het heeft niets geholpen. Blijft nog steeds niet mogelijk om de media box te starten met de afstandsbediening. Vooruitspoelen van de opgenomen programma’s lukt bijna ook niet meer.


De tv ontvanger blijft wel de hele dag van stroom voorzien? De stekker word er nooit uit gehaald? Hij word niet met een "slim" stekkerblok automatisch afgeschakkeld als je de tv uit zet ofzo?


Nee, stroom wordt niet onderbroken. Geen slim stekkerblok of iets dergelijks.


Hi Carlo, welkom op het forum. 

Zo te zien heb je alles al gedaan wat je kon doen. De volgende stap is om de ontvanger om te ruilen, zo te zien is dat ook in werking gezet. Laat je even weten of het met de nieuwe ontvanger wel goed werkt? 


Gelukt. Bedankt.


Top, graag gedaan uiteraard.


Hoe los ik het dan op? Uw bericht gelezen, oplossing staat er niet bij!


Kan ik de ontvanger gelijk voor een goed werkende ruilen bij KPN winkel?

 


@ab-vente Welkom hier. Wat is precies het probleem bij jou? Dan kan ik ook meedenken. Je hebt ook een reset uitgevoerd? 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?Â