Skip to main content
Beantwoord

TV-ontvanger heeft steeds rare problemen

• November 12, 2025
  • 1 reactie
  • 26 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb al een nieuw TV ontvanger ontvangen ook na een reset doet het kastje gekke dingen, soms dagen niets en dan weer onder het kijken naar een progamma  kijk je plots naar het groene scherm. Ik doe niets aan de ontvanger, ik zet dat ding aan, neem veel op en dan zet ik deze weer uit, niets meer, niets minder.

Maar ik heb nu een pakket met een (1) gratis ontvanger en een 2e ontvanger voor boven(E6,00). Als ik nu dat 2e kastje van boven , waar ik nu E6,00 voor betaal, inlever en ik de nieuwe Soundbox bestel, moet ik dan nog steeds 6,00 betalen? De ontvanger die beneden staat is immers dan de gratis ontvanger.

Ik hoor het graag

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Denise van KPN

Hi ​@Bassy, we hebben even een nieuw topic voor je aangemaakt, dat praat wat makkelijker.

Dat je soms ineens een groen scherm krijgt, is natuurlijk niet de bedoeling. Ik vermoed dat dit een probleem met de HDMI-kabel is. Daarom wil ik je adviseren om deze kabel eens te vervangen voor een andere High Speed HDMI-kabel. Hopelijk heb je dan nergens meer last van.

Dan jouw tweede vraag of je nog steeds € 6,- moet betalen als je de 2e KPN TV+ Box zou vervangen voor een Soundbox. De prijs gaat dan met € 6,- per maand omhoog. Een eerste tv-box is gratis, maar de 2e is € 6,-. Daarbovenop komen dan nog de kosten van de Soundbox à € 6,- per maand. Dus je betaalt dan € 12,- per maand voor de combinatie van KPN TV+ Box en de KPN TV+ Soundbox.

1 reactie

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 14, 2025

Hi ​@Bassy, we hebben even een nieuw topic voor je aangemaakt, dat praat wat makkelijker.

Dat je soms ineens een groen scherm krijgt, is natuurlijk niet de bedoeling. Ik vermoed dat dit een probleem met de HDMI-kabel is. Daarom wil ik je adviseren om deze kabel eens te vervangen voor een andere High Speed HDMI-kabel. Hopelijk heb je dan nergens meer last van.

Dan jouw tweede vraag of je nog steeds € 6,- moet betalen als je de 2e KPN TV+ Box zou vervangen voor een Soundbox. De prijs gaat dan met € 6,- per maand omhoog. Een eerste tv-box is gratis, maar de 2e is € 6,-. Daarbovenop komen dan nog de kosten van de Soundbox à € 6,- per maand. Dus je betaalt dan € 12,- per maand voor de combinatie van KPN TV+ Box en de KPN TV+ Soundbox.