Skip to main content

Ik heb t volgende 3 weken geleden in een privébericht gestuurd maar geen reactie: hoi thomas. ik zie dat jij zegt dat t probleem met de trage ontvanger bekend is maar er nog geen zicht is op een oplossing. zoals ik al eerder heb gezegd is het goed gegaan totdat telfort kpn werd. ik wil dat t onderhand eens opgelost wordt. is het waar dat met een 4K ontvanger dit probleem niet speelt? dan wil ik graag KOSTELOOS mijn huidige ontvangers omruilen voor 2 4K ontvangers. ik ben de hoop verloren dat het probleem anders niet opgelost wordt. mij is verteld dat ik er geen compensatie voor krijg omdat youtube geen betaalde dienst is. dat kan wel zijn, maar het heeft tot de switch van telfort naar kpn gewoon gewerkt, dus ik krijg minder terwijl ik steeds meer ga betalen. ik wil NU een oplossing.

 

Elke keer hetzelfde gezeik. IK WIL EEN OPLOSSING

Ongevraagd een privébericht aan een moderator sturen wordt niet op gereageerd, zie de forumregels.

Als je een smart tv hebt kun je (tijdelijk) YouTube  kijken via de smart tv.

In kapitale letters schrijven is ook tegen de huisregels,wordt schreeuwen genoemd.

 

 


Hallo @henkzon75. Ik zie dat we ook al eens eerder in gesprek zijn geweest hierover.

Mijn collega @Thomas heeft in dat topic aangegeven dat het probleem bekend is en dat er wordt gewerkt aan een oplossing. Het omruilen van apparatuur gaat hier niet de oplossing zijn. Ik moet je daarom vragen om te wachten tot de volgende iTV update.

Je kunt de updates van onze tv-ontvangers volgen in dit topic: