Skip to main content
Beantwoord

tv ontvanger herstart elke ochtend

  • August 13, 2020
  • 4 reacties
  • 653 keer bekeken

de nieuwe 4k-ontvanger
elke ochtend zet ik hem aan
en gaat erstarten, is dat normaal ???

bedankt voor een mogelijk antwoord...

Beste antwoord door PeterG

De 5202 heeft een energiespaarstand. Daar gaat ie in als ie langer dan 15 minuten op standby staat. Die instelling kun je uit zetten.

Ikzelf heb dat apparaat niet, helaas weet ik niet waar onder instellingen dat ergens zit.
@ChrisWissink )

Als de energiespaarstand uit is dan zal ie v.u. st/by snel starten (seconde of 2 als dat net is als bij de Arris 2952).

GEVONDEN: https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/energiebesparing-tv-ontvanger-uitzetten-505978 .

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • August 13, 2020

De 5202 heeft een energiespaarstand. Daar gaat ie in als ie langer dan 15 minuten op standby staat. Die instelling kun je uit zetten.

Ikzelf heb dat apparaat niet, helaas weet ik niet waar onder instellingen dat ergens zit.
@ChrisWissink )

Als de energiespaarstand uit is dan zal ie v.u. st/by snel starten (seconde of 2 als dat net is als bij de Arris 2952).

GEVONDEN: https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/energiebesparing-tv-ontvanger-uitzetten-505978 .


joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • August 13, 2020

Bedoel je dat hij de software compleet gaat installeren?

Dan haal je waarschijnlijk de spanning (in de volksmond stroom) eraf als je de decoder en TV uitzeet.

Als hij stand-by staat, duurt het maar een fractie van een seconde.

Ook de updates kan hij dan niet 's nachts doen, als hij van de spanning (230 volt) af is. 

 

P.S.

Ik heb de 5202 zelf niet, ik heb de 2260 en 2952 en daar geld zo wie voor wat ik hier schrijf.

Misschien is het bij de 5202 anders.

 


Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • August 13, 2020

Het is wel zo dat als die energiespaarstand ingeschakeld is, dat dan het opstarten best lang duurt. In elk geval voor mij te lang. Voor mij reden  om die energiespaarstand niet te gebruiken.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 20, 2020

ieder bedank

energiespaarstand uit, hij doet het nu goed…

groetjes