Skip to main content

IK heb daar ook last van maar inmiddels heb ik de ontvangers en de Experia box al.opnieuw opgestart het is wel minder geworden maar is nog niet weg.  Dit is super irritant misschien toch maar weer terug naar Ziggo en overstappen naar Vodafone. 

Sjef

*Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt.

@JJA de Waal Welkom op het forum. Wat irritant dat je tv ontvangers steeds herstarten na de update. Het probleem is er dus nog ondanks dat je tv ontvanger en Experiabox herstart hebt. Mag ik vragen hoe vaak dit voorkomt en is dit bijvoorbeeld op vaste momenten? Zou je voor mij ook je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten wanneer dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken wanneer nodig. 


Sinds ik hier de vraag heb gesteld is het NIET meer voorgekomen. Ik heb hier GEEN verklaring voor.


Ook hier een paar keer voorgekomen met de nieuwe software, maar ik kan niet zeggen op welk moment. En een of twee keer: indicatie afstandbediening op de STB blijft branden, geen respons meer op afstandsbediening. Alleen uit- en inschakelen helpt.


@hmmsjan_2 Mocht het vaker voorkomen zou je de tv ontvangers eens kunnen resetten. Mocht dit het probleem niet oplossen dan hoor ik het graag en gaan we zoeken naar een andere oplossing. 


L.S.

Ik dacht dat het her starten over was maar zojuist weer naar een zwarte TV gekeken. 

*Admin: Reactie verplaatst naar eigen topic