Skip to main content
Beantwoord

TV-ontvanger herstart spontaan

  • March 25, 2020
  • 12 reacties
  • 309 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem sinds een paar dagen. 1 ontvanger loopt vaak vast en herstart nu elk kwartier tot soms elke 5 minuten. Met andere ontvanger geen probleem. Niet alleen bij Netflix maar ook bij gewoon TV kijken.

Graag hoor ik jullie oplossing want in deze Coronatijd in huis willen we graag gewoon TV kunnen kijken.

 

gr SIC

Beste antwoord door Remco van KPN

@Remco_

Heb mijn profiel aangevuld. Hoop snel wat te horen!

 

Sorry ik was even een dagje vrij :-) . Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb een nieuwe ontvanger opgestuurd naar een servicepunt bij jou in de buurt. Als het goed is krijg je daar zo een lading sms'jes over binnen ;-). En je kan maandag het defecte exemplaar daar omruilen. Mocht je daar nog vragen over hebben stel ze dan gerust!  

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 25, 2020

Heb je de ontvanger al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen? Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?


Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Ik heb hetzelfde probleem sinds een paar dagen. 1 ontvanger loopt vaak vast en herstart nu elk kwartier tot soms elke 5 minuten. Met andere ontvanger geen probleem. Niet alleen bij Netflix maar ook bij gewoon TV kijken.

Graag hoor ik jullie oplossing want in deze Coronatijd in huis willen we graag gewoon TV kunnen kijken.

 

 

Goedemorgen @SIC  welkom op het KPN Forum! Ik snap volkomen dat je nu liever niet zonder tv zit en ik help je graag bij het zoeken naar een oplossing. Zou je jouw profiel nog even kunnen aanvullen? En zou je dan ook in het vak “Persoonlijke opmerkingen”  het serienummer van de ontvanger in kwestie kunnen noteren? Daarnaast ben ik ook benieuwd hoe je het hebt aangesloten. Is dat met een kabel of een draadloze verbindingsset? 

 


  • Auteur
  • Topper
  • March 26, 2020

@Joep1965 De ontvanger is rechtstreeks bekabeld verbonden met de experiabox.

Mijn andere ontvanger heeft geen probleem.


  • Auteur
  • Topper
  • March 26, 2020

@Remco_ 

De ontvanger is rechtstreeks bekabeld verbonden met de experiabox.

Mijn andere ontvanger heeft geen probleem.

Ik heb het serienummer genoteerd in Pers. Opm.

Hoor graag binnenkort iets van je terug.

 


Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Excuses voor de late reactie @SIC . Daar kan ik zeker mee aan de slag als je de rest van jouw gegevens aanvult in je profiel . Dan kan ik het kastje even doormeten 🙂 . Kun je me een seintje geven wanneer je dat gedaan hebt?


Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

@SIC Ik heb een tijdje niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


  • Auteur
  • Topper
  • April 2, 2020

@Remco_ Hoi Remco, ik had al eerdergereageerd maar zal vast mis zijn gegaan. Weet niet precies hoe het hier werkt.

probleem is er nog steeds. Nu loopt ie continu vast, 1 minuut tv kijken en dan bevriest het beeld.

Opnieuw harde resets gedaan, software opnieuw gedownload, niets helpt


Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

@Remco_ Hoi Remco, ik had al eerdergereageerd maar zal vast mis zijn gegaan. Weet niet precies hoe het hier werkt.

probleem is er nog steeds. Nu loopt ie continu vast, 1 minuut tv kijken en dan bevriest het beeld.

Opnieuw harde resets gedaan, software opnieuw gedownload, niets helpt

 

@SIC Geen probleem het is ook even wennen :-) . Kun je nog even jouw postcode en huisnummer invullen in jouw profiel ? Dan kan ik je abonnement erbij pakken en je verder helpen! 


  • Auteur
  • Topper
  • April 2, 2020

@Remco_ 

Heb mijn profiel aangevuld. Hoop snel wat te horen!


Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 4, 2020

@Remco_

Heb mijn profiel aangevuld. Hoop snel wat te horen!

 

Sorry ik was even een dagje vrij :-) . Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb een nieuwe ontvanger opgestuurd naar een servicepunt bij jou in de buurt. Als het goed is krijg je daar zo een lading sms'jes over binnen ;-). En je kan maandag het defecte exemplaar daar omruilen. Mocht je daar nog vragen over hebben stel ze dan gerust!  


  • Auteur
  • Topper
  • April 4, 2020

Geen probleem, @Remco_ , lekker een dagje vrij. Hartelijk dank voor het regelen van een nieuwe ontvanger. Sinds gisterenavond is ie helemaal ‘dood’. Gaat niet meer aan. 
Fijn dat je het meteen hebt geregeld.

Fijn weekend!


Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dank je! Af en toe een dagje vrij is inderdaad wel lekker :sunglasses: . Ik hoor graag of het gelukt is maandag. Ik wens je ook een fijn weekend!