Skip to main content

Zou het mogelijk kunnen zijn nu er een nieuwe oudste op handen is de huidige software hier ‘last’ van heeft? Ik merk nu ineens dat de boel ineens spontaan opstart zonder dat dit voorheen gebeurde. Even een uitzending op pauze zetten, daarna weer verder kijken en de ontvanger start spontaan opnieuw op. 
 

Ik vraag dit omdat ik hier nooit last van gehad heb en hier precies niets veranderd is. Het zou toch kunnen?

Ik ben benieuwd.  

Hoe is de Sagacom DIW7022 (KPN tv+ box) verbonden met de Experiabox of Box12?  (of te wel wat zit daar allemaal tussen? 

 

Zitten alle connectoren er goed in? 


Verbonden met de Box12 en zo zit het al sinds het begin. Nooit problemen, maar een paar dagen af en toe wel. Het geheel bekabeld verbonden met switch die IGMP Snooping ondersteund (dus nee daar ligt het ook niet aan 😊) dus alles zoals het moet. Nogmaals het is gewoon een vraag waarom dit nu ineens gebeurd? Ik heb gekeken en heb nog niet de nieuwe update, dus daar kan het niet aan liggen. 


@ronvmeijer Erg irritant dat je tv ontvanger af en toe vastloopt. 

In mijn ogen zou dit niet te maken mogen hebben met andere (nieuwe) software. 

Klopt het dat je ondertussen alweer nieuwe software hebt ontvangen? 

Zo niet, heb je dan een mogelijkheid om de tv ontvanger eens te resetten? 

En zou je kunnen laten weten of je het probleem dan nog steeds ervaart? 


Rutger,

Sorry…dit is allang verleden tijd. Het gebeurd eigenlijk nooit meer. 


Rutger,

Sorry…dit is allang verleden tijd. Het gebeurd eigenlijk nooit meer. 

 

Verleden tijd?  6 dagen geleden heb je deze topic gestart.

 

Ik had het gisteravond toen we tijdens een opname wilde doorspoelen.

De DIW7022 werd ineens opnieuw opgestart. 

Het vervelende is, dat hij daarna niet meer weet waar je was en je moet spoelen op gevoel


Ik heb er geen last meer van, laat ik het dan zo zeggen. Ik weet niet waarom dat wel zo was, maar ik vermoed dat het te maken heeft dat er software klaarstaat voor een update en de box daar op reageert. Niet in de zin dat hij wil installeren, maar misschien is er iets dermate veranderd dat de huidige firmware er niet goed op Wim draaien. Ik heb echt verder nergens anders last meer van. Wel nog een aantal dingen te wensen, maar dat is wat anders.