Skip to main content

Op vrijdag 14-8-2020 thuis gekomen van vakantie, kwam ik erachter dat de menustructuur van itv vernieuwd is.

Vanaf dat moment start mijn itv kastje met regelmaat uit zichzelf opnieuw op tijdens het tv kijken.Heb inmiddels de software opnieuw erop gezet maar tot nu nog zonder resultaat.

Hoi duin! Niet de bedoeling dat hij zo vaak herstart sinds de update, dus ik help je hier graag bij. Je hebt de reset volgens stap 2 op deze pagina gedaan? Zo ja, zou je dan ook de Experia Box een reset willen geven? Ik ben benieuwd of het kastje daarna nog steeds zo vaak opnieuw opstart. 


Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.


Beste Sanne bedankt voor je reactie heb de experiabox een reset gegeven en tot nu toe geen herstart van het itv kastje meer gehad, misschien is het verholpen we wachten af :)


Ik hoop het van harte! Mochten er toch weer problemen zijn, dan weet je ons te vinden. 😄 Bedankt voor de terugkoppeling! 


Ik heb hetzelfde probleem! Systeem blijft na update ineens herstarten. Zal ook het kastje proberen te resetten ;)


Hmm wij ook dit probleem. 

We gaan deze stappen doorlopen. 


Hier precies hetzelfde, hij start meerdere keren per dag op. Heb meerdere keren gebeld en meerdere malen iemand gesproken die niks wist en dus niks deed maar uiteindelijk werd me een nieuw kastje beloofd maar heb ik niet gekregen want afdeling logistiek vond het niet nodig want meer mensen hadden hier last van zeiden ze. Al met al moest ik maar afwachten wanneer het probleem verholpen is. Ondertussen mag je je wel scheel betalen aan abonnementsgeld maar service is er niet bij. Herstarten van modums of wat dan ook werkt niet!!! Het is dikke rotzooi!!! Ik ben bij Ziggo weg gegaan want daar was het ook ellende maar dit is al net zo slecht!!! Ik denk dat ik maar weer terug ga naar Ziggo!


@Schijtzooi Als dit bij jou gebeurt sinds de update, zou je dan een reactie onder dit topic willen plaatsen met daarin de antwoorden op de vragen die in het topic gesteld zijn? @Christiaan79 @Iris1984 en @duin aan jullie hetzelfde verzoek, mochten de problemen bij jullie ook nog spelen! 


Had ik van de week al gedaan. 


Toch weer een herstart 18:31  datum 1 oktober .  Tgv oled  (LG)  . Nu effe verder eten . 


Hoi. Ik heb al tijden last van een niet goed werkende settop box van KPN. Mij is ook een vervangend toestel beloofd (aangezien hij om de haverklap hangt en sinds de update ook regelmatig herstart). Tot op heden nog niet gebeurd.Het is buggy software op een instabiel hardware platform. Mijn kpn router functioneerd prima. Ik heb geen specifieke netwerk configuratie wijzigingen doorgevoerd (de tv zit direct achter het modem) en het modem is pas geleden nog herstart. De volledige config van het modem ga ik niet resetten omdat er ook wat config inzit (dhcp reservations). Graag zie ik dat KPN contact met mij opneemt voor een hardware swap. Als hier niet tijdig op geacteerd word ga ik overstappen naar een andere provider. Ben het inmiddels zat.


Heb alle stappen doorgelopen, nieuwe tv ontvanger gehad gisteren, aangesloten, om 15:51 was alles klaar .. en vandaag weer een reset van de tv ontvanger, 24 uur later! Sinds de nieuwe software dit geklooi .. nu wil men morgen een monteur laten komen ?? 

Heb ook in het andere gedeelte gepost, waar meer storingen staat, en de monteur maar afgezegd :hugging:


Reageer