Skip to main content

Hoi allen, er was op dat moment een algemene storing met interactieve televisie. Daar kwam deze foutcode vandaan, maar was ook snel weer opgelost. Gelukkig werkt het ook weer bij jullie! :smile:

Hoi Susan,

ik ben blij dat het allemaal weer werkt. Wat ik alleen nu merk is dat de interactieve software van mijn tv soms uit zichzelf opnieuw opstart. Is tot nu 2x gebeurd, terwijl ik tv aan het kijken was. Hoort dat zo?


*admin: gesplitst. Oorspronkelijk topic

Allen, wij hebben sinds enkele weken hetzelfde probleem. Het moet haast wel aan het nieuwe menu liggen, want voor die tijd waren er nooit problemen. Gebeurt nu 2 - 3 keer per week. Erg slecht van KPN dat ze geen oplossing hebben een dan ook nog eens doen of het met een reset verholpen kan worden. De oplossing lijkt mij om het oude menu terug te plaatsen, totdat het probleem is verholpen.


Inmiddels herstart de ontvanger zich elke dag.


Wellicht brengt onderstaande de oplossing

1 Zet de tv ontvanger uit met de schakelaar op de achterkant

2 Zet vervolgens de schakelaar  weer aan en druk  dan herhaaldelijk   op de ronde knop boven op de ontvanger.

3 Je komt dan in een menu met een keuze om de tv ontvanger terug te zetten naar de fabrieksinstellingen + de firmware opnieuw installeren doe dit voor beide opties .

4 Rustig even afwachten totdat de tv ontvanger weer beeld geeft en in principe is daarna de storing verdwenen


Ok, dank voor de reactie. We gaan het proberen.


Ik zie alleen maar de mogelijkheid om terug naar de fabrieksinstellingen te gaan, niet om de firmware opnieuw te installeren.


Neem anders deze link even door 

https://www.kpn.com/service/televisie/reset/frisse-start.htm


Allen, wij hebben sinds enkele weken hetzelfde probleem. Het moet haast wel aan het nieuwe menu liggen, want voor die tijd waren er nooit problemen. Gebeurt nu 2 - 3 keer per week. Erg slecht van KPN dat ze geen oplossing hebben een dan ook nog eens doen of het met een reset verholpen kan worden. De oplossing lijkt mij om het oude menu terug te plaatsen, totdat het probleem is verholpen.

Hier ook met regelmaat dat de decoder zichzelf herstart, maar eigenlijk sinds dat wij overgenomen zijn van Telfort naar KPN, bij Telfort had ik nooit problemen.