Skip to main content

Ik heb dat probleem ook. 

De stappen al doorlopen. 

Het kastje kraakt, wordt ook warm. 

Tv kijken is een opgave geworden. Kan hij omgeruild worden?

 

Admin: afgesplitst

Het gaat om de 2e tv in huis. De 1e tv draait prima.

Het gaat om een zwart vierkant kastje


Dag @jenny73 welk type ontvanger heb je en is die met een kabel aangesloten aan het modem?


Hij.is verbonden met een.gloed moeuwe draadloze verbindingsset

Het gaat om een hmb2260


Heb je al geprobeerd om de ontvangers te wisselen? De die van boven met beneden? Dit om te kijken of het echt aan de ontvanger ligt. Ik ben bang dat het namelijk aan de draadloze verbindingssets ligt. Het zou zo maar kunnen dat het electriciteitsnetwerk niet (meer) geschikt is voor draadloze verbindingsets. 


Nou dat zou zwaar balen zijn, dan hebben we die kastjes voor nop gekocht ( en kunnen niet meer terug).

 

Ik wil ze wel eens omruilen. De andere tv is bekabeld aangesloten. 

 

 


Probeer het en dan horen we graag hoe het afloopt.  Dan kijken we daarna hoe het verder moet.


Kan zijn dat dat pas na het weekend wordt hoor. 


Het lijkt toch het kastje te zijn. Boven draait nu prima, beneden valt elke keer uit. 

Heb de software al opnieuw gedownload maar dat haalt ook niets uit.

Configuratie scherm is de ene keer 5 min maar vaak duurt het meerdere keren, volledige uitzetten, weer proberen. 

 


Het beste is dan om te bellen met de klantenservice 0800-0402. 


Er wordt een nieuwe opgestuurd, is idd kapot


Heb je de nieuwe TV ontvanger al ontvangen, @jenny73? Werkt het weer zoals het zou moeten?


Ja ontvangen. Alles is weer goed werkend


Super! Dank voor de terugkoppeling, sluit ik het topic af! 😊
Als er nog andere vragen zijn of je loopt ergens tegenaan, dan weet je ons te vinden.

Voor de meelezers:
@jenny73 heeft het één en ander uitgeprobeerd: software opnieuw gedownload, de TV ontvanger herstart en gereset en op aanwijzing vanuit onze Community de TV ontvangers omgewisseld. Na telefonisch contact met onze klantenservice is er een omruilafspraak gemaakt voor een andere TV ontvanger.