Skip to main content

Beste,

Sind een paar weken maak ik gebruik van Kpn tv+ . Wat mij opvalt (na jaren lang ziggo) is dat waneer je tijdens een live uitzending de tv op pauze zet en hem daarna weer wilt afspelen het wel tot 2 minuten kan duren, en zodra hij begint gaat het  de eerste paar seconden ook nog eens haperend. (Dit geldt ook voor het doorspoelen en terugspoelen)  Het zappen is trouwens nog steeds erg traag. Hier thuis heb ik geen vrienden gemaakt met de overstap (ziggo was altijd vloeiend, nooit storingen, supersnel zappen) 

Hoi @KoepelKpn

Het duurt dus heel lang voor het programma weer start nadat je op play drukt? Begrijp ik hem dan zo goed? Want hij moet wel direct weer beginnen. Zou je de ontvanger eens een reset willen geven? Hoe gaat het daarna met het weer afspelen van een live uitzending. 


Het zappen is trouwens nog steeds erg traag.

Vreemd. Hier komt de volgende zender na gebruik van p+ of p- net zo snel als dat ik met mijn ogen knipper. 

Na invoer cijfers wacht ie nog even op eventueel volgende invoer en daarna is de zender er ook eigenlijk wel direct.

In a blink of an eye zoals de Engelstaligen zeggen. 

Dat hervatten na pauze maakt nog wel verschil met welke zender.

Op zenders van de sport pakketten duurt het hier wat langer inderdaad. En bij de muziek zenders (tv).