Skip to main content

TV ontvanger is kapot. Doet niks meer. Blijft zwart.

TV ontvanger van boven aangesloten. Die werkt gewoon. Hoe krijg ik een nieuwe?

Welkom op het forum, @Margreet73! Beetje saai kijken, zo'n zwart scherm. Gelukkig ben je hier aan het juiste adres. Je hebt de ontvangers al omgewisseld en de andere werkt wel. Dat wijst er wel sterk op dat het aan de ontvanger ligt. Nog wel een check vraag: doet de ontvanger van beneden het boven ook niet? Want als die het daar toch wel doet, kan het alsnog aan iets anders liggen. Vul verder alsjeblieft je forumprofiel in. Dan kan ik dit verder oppakken.


Ook boven doet de tv-ontvanger het niet. Heb ons forumprofiel ingevuld.

Alvast bedankt!


Dank je, Margreet. Ik heb een nieuwe ontvanger voor je aangevraagd. Die wordt vrijdagmiddag (de 22e) bezorgd op het servicepunt in de Gamma aan de Ketelweg te Papendrecht. Je kunt daar dan de oude inleveren dan krijg je de nieuwe mee. Normaliter krijg je een sms als hij daar dan bezorgd is, maar we hebben van jou alleen vast telefoonnummer als contactnummer. Dus ik raad je aan om, als je vrijdagmiddag al gaat, aan het einde van de middag te gaan, of anders zaterdag. Verpak de oude ontvanger en zijn stroomkabel in een doosje en noteer daarop het ordernummer (3988220) en onderstaande adres. De afstandsbediening moet je houden. 

Neem ook je ID bewijs mee, daar wordt om gevraagd. 

 

KPN
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn