Skip to main content

De instructies gevolgd met software verwijderen en opnieuw downloaden. Meerdere afstandbedieningen geprobeerd  maar reageert niet.

 

Graag een nieuwe.

Hoi Jan. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je problemen ervaart met jouw tv-ontvanger. Krijg je een foutcode te zien of gaat de tv-ontvanger niet meer aan? Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!


Zojuist mijn profiel verrijkt.

 

Sturen jullie een nieuwe op?


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Zou je mijn andere vraag ook willen beantwoorden?

Krijg je een foutcode te zien of gaat de tv-ontvanger niet meer aan?

Verder zie ik dat je twee tv-ontvangers in huis hebt. Wat is het serienummer van de ontvanger waar dit op gebeurd? Het serienummer vindt je terug op de onderkant van de tv-ontvanger. 


GEEN FOUTCODE. HIJ BLIJFT OP NED 1 STAAN GEEN REACTIE OP DE 2 AFSTANDBEDIENINGEN.

 

SN J329033410


Dat is inderdaad niet goed. Ik heb zojuist een nieuwe tv-ontvanger naar de dichtstbijzijnde servicepunt verstuurd. Morgen (woensdag 9-9) kan je de oude tv-ontvanger daar omruilen voor een nieuwe. Je ontvangt zo een privebericht met meer informatie over deze omruil.