Skip to main content

Van maandag op dinsdagnacht en van dinsdag op woensdagnacht (30 en 31 maart) staat er opeens een melding in beeld, nadat ik naar mijn menu ben gegaan om een opgenomen programma te willen bekijken.

Dus 2 nachten achter elkaar. Overdag is het weer opgelost, maar daar heb ik niet zoveel aan.

1e keer melding:

Probleem met de server in het netwerk. Tv-ontvanger in beperkte modus. Zenders 1 t/m 16, 200, 201 en 203 zijn beschikbaar. Foutmelding: AVS-500-10000 - beperkte modus.

Excuses overlast. KPN probeert het zo snel mogelijk op te lossen.

 

2e keer melding:

Probleem met de server in het netwerk. Tv-ontvanger in beperkte modus. Zenders 1 t/m 16, 200, 201 en 203 zijn beschikbaar. Foutmelding: STB-ufa-03 - beperkte modus.

Excuses voor de overlast. KPN probeert het zo snel mogelijk op te lossen.

Ik heb zelf van alles geprobeerd, alles herstarten wat maar kon. Soms 2 x. Ben nu zelfs met een "frisse start" bezig. Dan gaat de software terug naar de fabrieksinstellingen.

Maar eigenlijk kan ik er zelf niets aan doen, want het probleem ligt bij KPN.

Wat gaan jullie hier aan doen? Dat het een keer voorkomt.. dat kan gebeuren... maar 2 nachten achter elkaar? Het begint ook echt kort na 24:00 uur. En het zijn 2 verschillende foutcodes, die vervolgens dan ook nog niet bestaan, volgens jullie site.

Wat is de reden hiervan? 

#UPDATE: Door een per ongelukje toch in mijn menu terecht kunnen komen (want daar kan je ook niet meer komen in beperkte modus) en terug zetten naar fabriekinstellingen heeft vooralsnog geholpen. Voor hoe lang... geen idee... maar voor nu blij (na er meer dan 1,5 uur mee bezig te zijn geweest), dat ik toch weer bij mijn opnames kan 🎉

Goedemorgen @Arina66, rot dat je twee avonden last van deze foutmelding hebt gehad. Ik kan goed begrijpen dat je juist 's avonds tv wilt kunnen kijken! 

De foutmelding AVS-500-10000 geeft aan dat er een probleem met de server in het netwerk is. Daarnaast geeft de foutmelding STB-ufa-03 aan dat de tv-ontvanger zich niet kan aanmelden in het netwerk. De laatste kan dus ook betekenen dat de tv-ontvanger geen goede verbinding met de Experia Box heeft of dat het niet goed gelukt is om op te starten. Ik lees dat het je uiteindelijk zelf gelukt is, dat is super. Ik hoor graag hoe het verder is gegaan, laat het ook gerust weten als je vragen hebt.


Na updaten interactieve tv melding gekregen als 500 10000. Wat nu.

 


Er is een storing.Â