Skip to main content

heey heb zowel beneden als boven interactiefe internet tv beneden werkt de box normaal boven is ander verhaal na een stroomstoring zegt ie zodra je m aandoet software bijwerken druk ik op ja blijft ie zich zelf continu opnieuw te starten en steeds software bijwerken wat is dit ?? en hoe verhelp ik t ??

En is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox? Ruil ze eventueel even om. Die van beneden even naar boven en andersom.


Hoi @johanslim, jouw ontvanger start dus steeds opnieuw op? Blijft dit doorgaan, ook als je de ontvanger uit en aanzet met de knop achterop? En na een handmatige reset? En hoe is de ontvanger aangesloten? Rechtstreeks met een kabel of met draadloze adapters in het stopcontact? En zoals Joep aangeeft, wat gebeurt er als je de ontvangers omruilt, verhuist het probleem dan mee? 

Zou je ook vast jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Dan kan ik ook meekijken. 


Ik ga er van uit dat het opgelost is aangezien ik geen reactie meer van je heb gezien.Â