Skip to main content

Hallo, 

 

Sinds een aantal weken is onze TV ontvanger ontzettend traag en hapert. We hebben alle stappen doorlopen die aangeraden worden op het internet (stekkers eruit, 30 seconden wachten, resetten) gister hebben we telefonisch contact gehad en werd aangeraden om de software te verwijderen en opnieuw te installeren. Het duurde wel een uur voordat hij klaar was. Met als resultaat.. Nog trager dan daarvoor. Als we willen zappen, neemt hij flink de tijd (lees, ruim 2 minuten) voor hij eindelijk overspringt naar een andere zender. Wat kunnen we nu nog meer doen? 

Hi @Miireii, niet fijn dat je tv-ontvanger zo traag is en dat 't na alle pogingen die je gedaan hebt juist erger geworden is. 

Door drukte hier op het forum zijn we minder snel met reageren dan gewoonlijk. Ik hoop dat je intussen een oplossing gevonden hebt. Zo niet, laat het dan weten, dan help ik je verder.


@Alexandra helaas hebben wij nog geen oplossing gevonden. 


@Miireii Dan kijken we daar naar. Als ik je gegevens erbij pak, zie ik dat je een Motorola 1853 tv-ontvanger hebt, klopt dat? Zo ja, dan raad ik je aan om de tv-ontvanger om te ruilen voor een nieuwer type. Ik verwacht dat de traagheid daarmee ook opgelost is. Ik hoor graag of 't gelukt is, of als je vragen hebt.


Dank je wel! De afspraak om te ruilen staat gepland. Ik hoop dat het straks weer allemaal goed werkt. Fijne dag! 


@Miireii Super. Daar ga ik wel vanuit! Graag gedaan en anders weet je ons hier te vinden :relaxed: Fijne dag!