Skip to main content

Kan ik adapter voor arris 2952 bij winkel krijgen

omruilactie naar modem 

nieuw modem ziet er slechter uit met gebruikers sporen dan het ingeruilde

Goede avond.

KPN hergebruikt nog goed werkende apparatuur. Daardoor wil er wel eens een kras ofzo op zitten.

Ik snap even het verband niet tussen de 230 volt adapter van de tv ontvanger (arris vip2952). En de nieuwe Experiabox, het omgeruilde internet modem, met krassen.
Wat helpt het omruilen van de stroom adapter van de Arris met de beschadiging van het modem?


Ik gok dat @Drikske63 de voedngsadapter (volksmond stroom adapter) kwijt is.

 

En ook een refurbished KPN tv decoder hoort er netjes uit te zien, naar mijn mening. 

Zuinigheid kan ook te ver gaan.


Hi @Drikske63! Zoals @PeterG en @joop2011 aangaven is niet alle apparatuur die we uitleveren altijd helemaal nieuw. Wel is alle apparatuur die we uitleveren altijd werkend getest. Ook worden onderdelen in de ontvanger vervangen als dit nodig is. Je krijgt dus altijd apparatuur die werkt. 

Wel ben ik nieuwsgierig wat je bedoelt met gebruikssporen. Zou je een foto kunnen plaatsen? Een krasje is wat anders dan een barst of deuk.

Verder kan ik je een stroom adapter opsturen als je wilt. Daarvoor moet ik wel weten om welke dit gaat. Kan je dat hier laten weten? Je kan er ook voor naar de winkel maar ik kan je geen garantie geven dat ze deze op voorraad hebben. Opsturen is dus makkelijker. 🙂