Skip to main content
Beantwoord

TV ontvanger is sloom

  • March 25, 2020
  • 10 reacties
  • 109 keer bekeken

Ik heb interactieve tv van KPN. Nu heb ik bij één ontvanger het probleem dat wanneer ik hem aanzet, het een tijd duurt voordat er beeld verschijnt. Geluid is er wel. Dan andere ontvanger die ik heb, heeft dat niet. Wat kan dit zijn?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @TheoTh het is inmiddels een paar dagen later! Hoe gaat het met de nieuwe ontvangers?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 25, 2020

Welk type ontvanger geeft problemen? Controleer hier of je wellicht een oud type heb. https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 25, 2020

Ik heb twee Motorola s. Kleine zwarte kastjes. De een heeft het probleem, de ander niet. Hij trouwens ook tijdens het tv kijken dat het beeld af en toe wegvalt voor een paar seconde.


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 25, 2020

O die kan je sowieso omruilen via die link die ik gaf.


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 25, 2020

Die Motorola’s mogen (moeten) vervangen. Krijgen ook geen updates meer. Ondersteuning gaat vervallen.
Vervang ze via de link die Joep1965 al geeft.

Je zult (anders) dit jaar sowieso een verzoek tot ruiling krijgen.


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @TheoTh welkom op het forum!
Is het inmiddels gelukt je ontvangers om te ruilen? Dit zal een heel eind moeten helpen :)


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 27, 2020

Hoi.

Ik kan morgen twee andere ontvangers ophalen. Verwacht dat het probleem dan wel opgelost zal zijn. Bedankt voor de tip en interesse.

 


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 30, 2020

Hoi @TheoTh het is inmiddels een paar dagen later! Hoe gaat het met de nieuwe ontvangers?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 30, 2020

Super. De nieuwe ontvangers doen het goed en zijn tegelijk een verbetering qua mogelijkheden.


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 30, 2020

Kijk daar worden we blij van.


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Top! Mocht je nog vragen hebben weet je ons te vinden!