Skip to main content

Beste kpn 

Ik ben al ander halve dag bezig om jullie te bereiken maar lukt niet via telefoon chatten niet als ik bel krijg ik er een bandje voor wat ik moet doe dat doe ik en moet ik chatten en die geeft mij steeds de telefoonnummer door wat ik ook steeds bel vind dit geen goeie service van jullie als het zo door gaat dan ga ik bij jullie weg punt

Admin: Reacties afgesplitst uit verschillende topics en eigen topic voor je aangemaakt

 

Onze tv ontvanger is stuk en krijg kpn niet te pakken 


@Zwanet bel met de klantenservice KPN op 0800-0402 (gratis) en blijf aan de lijn. Op een gegeven moment krijg je vanzelf een persoon te spreken. Niet tussentijds ophangen. 


mijn  ontvanger is stuk , strart niet op ,geen enkel teken van leven,

de ontvanger is van KPN gehuurd.

Hoe kom ik aan een andere ontvanger ?

 

Onze tv ontvanger is stuk en krijg kpn niet te pakken 

 

@Zwanet 

U breekt in, in een oude lopende topic.

Dit is niet toegestaan.

S.v.p. volgende keer een nieuwe topic maken.😉

 

Je krijgt de KPN tv ontvanger in bruikleen bij een tv abonnement (je huurt hem dus niet).

Welke KPN tv ontvanger heeft u?

 

Heeft u 0800-0402 (gratis) gebeld?

 

Vul ook uw profiel zo compleet mogelijk in, dan kan de moderater (KPN medewerker) u helpen. 


Hoi @Zwanet, welkom op ons forum. Om je goed te kunnen helpen en ons forum overzichtelijk te houden, heb ik een eigen topic voor je aangemaakt. Dat werkt beter dan verder gaan in een (ouder) topic van iemand anders, vandaar ook de opmerking van @joop2011.

Ben je er uit gekomen met de reacties van Joop en @Hoopvol hierboven?


Hoi @Zwanet, welkom op ons forum. Om je goed te kunnen helpen en ons forum overzichtelijk te houden, heb ik een eigen topic voor je aangemaakt. Dat werkt beter dan verder gaan in een (ouder) topic van iemand anders, vandaar ook de opmerking van @joop2011.

Ben je er uit gekomen met de reacties van Joop en @Hoopvol hierboven?

 

Hoi @Alexandra 

De topic staat nu onder internet. Kan je hem verplaatsen naar KPN tv?😉


Hoi @Alexandra 

De topic staat nu onder internet. Kan je hem verplaatsen naar KPN tv?😉

Scherp van je 😁 En done!


Vele malen en op verschillende tijdstippen heb ik gepoogd via 0800 0402 contact te krijgen met KPN. Tot nu toe zonder enig resultaat ook via de chat box kan ik niet doordringen tot een KPN medewerker. In het verleden kon je gewoon via de telefoon iemand te spreken krijgen over je probleem. Nu is alles hermetisch afgesloten en lijkt het of KPN zich in een bunker heeft verschanst.

Klantenservice is beneden ieder peil.


@plantage 

De Chat dienst is er niet meer.

Komt door personeelsgebrek (zoals bij veel bedrijven).

Dat is ook de reden dat je waarschijnlijk lang moet wachten bij 0800-0402, maar dat is niet echt erg, want 0800-0402 is gratis.😉

 

Welke KPN tv ontvanger heb je?

Hoe is deze verbonden met de Experiabox (KPN router modem)?

 

Vooral de DVS kan voor veel problemen zorgen.

Krijg je een foutmelding?

Zo ja, welke?