Skip to main content

Ik kijk in de slaapkamer tv via een arris vip2 952 V2. tijdens het kijken naar amazon, een serie, viel de televisie uit .ik heb de aris uitgezet, stekker uit het stopcontact getrokken, gewacht en weer aangezet en toen had ik op Nederland 2 beeld. Vreemd genoeg was de KPN afstandsbediening niet meer gekoppeld en daarmee kon ik dus niet van kanaal switchen. Als ik mijn eigen Samsung afstandsbediening gebruik krijg ik nadat ik van kanaal geswitcht ben geen beeld meer. 

Als ik dan vervolgens de stappen volgen om mijn KPN afstandsbediening opnieuw te koppelen (Ik heb een Samsung tv dus moet ik starten met cijfers 1 tot het lampje brandt) dan gebeurt er ook op mijn afstandsbediening niets. Dus heb ik mijn batterijen vervangen en dat maakt ook niks uit Ik zou het nu niet meer weten.

Dag @Priscilla70 en bedankt voor jouw bericht :)

 

Dat is inderdaad een hele vreemde en ik heb hier ook niet meteen verklaring voor! Heb je de afstandsbediening al eens opnieuw proberen te koppelen met de snelcode van Samsung? Kun je anders deze link eens openen? Hier kun je eerst kiezen welke afstandsbediening je hebt en vervolgens zie je voor enkele merken (waaronder Samsung) de zogenaamde snelcode staan. Kun je eens kijken of het op die manier wel lukt om de afstandsbediening opnieuw te koppelen? Mocht dat onverhoopt ook niet lukken dan kun je altijd nog een nieuwe afstandsbediening aanvragen! In ieder geval ben ik benieuwd naar je bevindingen.