Skip to main content

Ik heb een vip 2952 en heb ook het probleem dat de arris het hdmi kanaal niet vindt. Ook na harde reset niet en  veranderen van hdmi kanaal helpt ook niet.

Heb een samsung smart tv 5 serie 43" .  Komt dit u bekend voor ? 


*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @MarcusAdams. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je op dit moment geen tv kan kijken. Heb je de mogelijkheid om deze tv-ontvanger op een andere tv te testen? Op deze manier komen we er achter of het probleem in het HDMI-poortje van de tv of tv-ontvanger ligt. 


Ik heb een vip 2952 en heb ook het probleem dat de arris het hdmi kanaal niet vindt. Ook na harde reset niet en  veranderen van hdmi kanaal helpt ook niet.

Heb een samsung smart tv 5 serie 43" .  Komt dit u bekend voor ? 


*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

Ik begrijp niet wat je bedoelt.

De KPN tv decoder hoeft geen HDMI te vinden.

Je tv wel.

Ga met de source knop naar het kanaal, waar je de HDMI in hebt gedaan. 

Meestal HDMI 1 (althans dat adviseer ik).

Maar je moet het op de tv zoeken met de source knop van de tv met de AB van de tv. 


Source. Met deze knop open je een overzicht van aangesloten bronnen. Zo schakel je gemakkelijk van bijvoorbeeld live tv naar een hdmi bron, zoals je spelcomputer of Blu-ray speler.

Source, Pre-ch en Ch list, Home

Source knop

Source

Met deze knop open je een overzicht van aangesloten bronnen. Zo schakel je gemakkelijk van bijvoorbeeld live tv naar een hdmi bron, zoals je spelcomputer of Blu-ray speler.


@MarcusAdams We hebben een tijdje niks van je gehoord. Is het probleem inmiddels al verholpen?


We hebben niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het probleem is verholpen. Als je toch nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden!