Skip to main content
Beantwoord

TV-ontvanger kapot

  • January 2, 2020
  • 2 reacties
  • 57 keer bekeken

mijn tv ontvanger is kapot. Doet helemaal niets meer. Graag zou ik een nieuwe krijgen. Welke gegevens heeft u nodig?

Beste antwoord door Susan_

Hi @Eefdeb, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat rot dat je tv-ontvanger blijkbaar kapot is gegaan.. Kan je aangeven waarom je dit denkt of weet? Doet de ontvanger helemaal niks meer, of krijg je een bepaalde foutcode die niet weg wil gaan? Ik ben verder benieuwd of je al geprobeerd hebt om de tv-ontvanger te resetten (zonder oproepbaar menu/beeld, dus handmatig) om te kijken of dit de oplossing is.

Mocht hij het helemaal niet meer doen, dan moeten we hem natuurlijk omruilen! Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators, en met die gegevens kan ik verder kijken in het systeem voor jou.

Ik hoor graag van je!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 3, 2020

Hi @Eefdeb, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat rot dat je tv-ontvanger blijkbaar kapot is gegaan.. Kan je aangeven waarom je dit denkt of weet? Doet de ontvanger helemaal niks meer, of krijg je een bepaalde foutcode die niet weg wil gaan? Ik ben verder benieuwd of je al geprobeerd hebt om de tv-ontvanger te resetten (zonder oproepbaar menu/beeld, dus handmatig) om te kijken of dit de oplossing is.

Mocht hij het helemaal niet meer doen, dan moeten we hem natuurlijk omruilen! Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators, en met die gegevens kan ik verder kijken in het systeem voor jou.

Ik hoor graag van je!


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • January 10, 2020

@Eefdeb, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik nog kan helpen?