Skip to main content

Goedemorgen 1 van mijn 2 Hd ontvangers [Arris merk] is kapot  Ik wil graag een nieuwe box. Probeerde het via de telefoon maar krijg link via sms waar ik niet uit kom op wat ik wil.

 

Ik wil een nieuwe tv ontvcanger maar gelijk ook een vraag erbovenop zijn de Arris ontvangers nog recent of te verouderd? en Hoe lang duurt het voor ik een nieuwe ontvanger kan krijgen?

Goed dat je hier je verhaal verteld.  Je kunt bellen 0800-0402. Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zegt je ik wil een medewerker spreken.  Wat is er mis met de ontvanger? Doet ie helemaal niets meer of krijg je een foutcode?


Hoi @P vd Zwart en welkom op het forum! Super dat je ons gevonden hebt. :smile: Als je nu de Arris 2952 hebt is deze niet verouderd, ik gebruik deze zelf ook. :slight_smile: Ik ben ook benieuwd wat er niet werkt aan de ontvanger. Kun je dit nog toelichten? Wil je ook je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant? Zou je ook het serienummer van de ontvanger die niet meer werkt in het veld ‘Persoonlijke opmerkingen’ willen noteren? Het serienummer vind je op een sticker aan de onderkant van de ontvanger. Dan kan ik het een en ander doormeten. 


@Joep1965  bedankt voor de hulp vragen naar een medewerker heeft me meer geholpen dan de sms link van KPN . Deze medewerker van KPN heeft me een nieuwe product gestuurd de volgende dag. 

 

@Sanne_M Bedankt voor de response maar het is alweer opgelost :)


Reageer