Skip to main content
Beantwoord

Tv ontvanger kapot

  • May 20, 2020
  • 7 reacties
  • 160 keer bekeken

Goedemiddag, 

mijn tv- ontvanger werkt niet goed meer. Hoe kan ik een nieuwe krijgen? 

 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Vincent Huisman 

 

Via deze onderstaande link kun je de oude Motorola zelf omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger:

Apparatuur omruilen

 

Laat je even weten of het gelukt is? 

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Vincent Huisman. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw tv-ontvanger defect is. Zou je willen uitleggen wat er precies aan de hand is met jouw ontvanger? Krijg je een foutmelding te zien of gaat de ontvanger helemaal niet meer aan? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


De tv-ontvanger is ontzettend traag, ik heb mijn profiel ingevuld. 


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 23, 2020

Hallo @Vincent Huisman 

 

Via deze onderstaande link kun je de oude Motorola zelf omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger:

Apparatuur omruilen

 

Laat je even weten of het gelukt is? 

 


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 23, 2020

Hallo @Vincent Huisman 

De oude Motorola (volgens je profiel) kan je online omruilen via de service tool Apparatuur wisselen.


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 23, 2020

Al is @RBxx nog zo snel…….. 

(Dit keer was ik eens een keertje sneller.)   


Haha, bedankt! Het is gelukt. 


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 23, 2020

Mooi zo:thumbsup_tone4: , en graag gedaan natuurlijk…..