Skip to main content

Hallo, 

 

Sinds enige dagen kan ik mijn ontvanger niet meer gebruiken aangezien het stroomkabeltje kapot is.

Eigenlijk de pennetjes in het stroom kabeltje.. het kabeltje blijft niet meer in het kastje zitten en maakt geen verbinding meer.

Kan ik een ander kastje krijgen of m omruilen ?

Groetjes Shirley

Hallo @Shirtje,

Ben je klant bij KPN (niet bij Telfort of XS4ALL)? Dan kunnen ze hier een nieuwe adapter voor je opsturen. Vul even je forumprofiel vast in met je gegevens. Geef even een seintje als je dit gedaan hebt.


Hi @ChrisWissink 

 

Ja ik ben klant bij KPN, het is niet alleen het stekkertje de pennetjes zijn ook kapot in het kastje. 

Ik zou m graag omruilen


Hoi @Shirtje .  Ik ben voor je aan de slag gegaan.

Mijn metingen laten momenteel helemaal geen geregistreerde tuner zien. Klopt het dat jij er twee hebt waarvan er nu één stuk is?

(ik heb in ieder geval de logistieke afdeling hierover gemaild en hen gevraagd jou een nieuwe toe sturen. Hierover krijg je binnenkort een SMS.  Omdat het weekend is, zie ik dat nu niet meer gebeuren. Ik verwacht in het begin van volgende week)


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


Hoi @Erwin_ 

 

Sorry voor de late reactie, ik denk dankzij jou dat het gelukt is. ..ik heb werkelijk niets zelf hoeven doen behalve de apparatuur omruilen, ik was dit hele bericht al vergeten toen ik per sms te horen kreeg dat mijn nieuwe apparatuur de dag erna omgeruild mocht worden.

Heel erg bedankt voor je moeite ! Inmiddels een nieuw kastje staan en werkt weet top 💪

Groetjes shirley


Super! Dank voor de update en ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen :-)