Skip to main content

Hallo, ik heb een tv ontvanger die niet meer werkt. Het betreft een Arris VIP2952 V2. Het lampje brandt oranje(?) en verder geeft hij geen signaal oid. Uit en aangezet, nachtje van het stroom af en zelfs uitgewisseld met de andere ontvanger, maar het maakt allemaal niks uit. Muv het oranje lampje , doe ie niks. Kunnen jullie me helpen aan een andere tv ontvanger?

 

*admin: topic naar juiste categorie verplaatst

Hallo @Bram T.,

Als ik het goed begrijp geeft de ontvanger boven op een oranje lampje i.p.v. groen of rood? Hij doet ook echt helemaal niks meer? Ook geen foutcode oid?
Zal je alvast je forumprofiel willen aanvullen en seintje geven als je dit gedaan hebt? 


Je kunt ook ff KPN bellen (0800 -0402, gratis), dat gaat vaak 't snelst. zorg dat je 't serienummer bij de hand hebt (staat onderop).


Dank voor jullie reacties. Heb idd zojuist contact gehad met het bovenstaande nummer. Ik ga bericht krijgen dat ik een nieuwe zou kunnen ophalen. mvg.


Hoi @Bram T. Welkom op het KPN Forum! Wat goed om te lezen dat mijn collega een nieuwe tv-ontvanger toe  stuurt. Als je nog vragen hebt, dan lezen we dat graag. :blush:


Hoi @Bram T. Welkom op het KPN Forum! Wat goed om te lezen dat mijn collega een nieuwe tv-ontvanger toe  stuurt. Als je nog vragen hebt, dan lezen we dat graag. :blush:

@Bram T. Heb je inmiddels al een nieuwe tv-ontvanger in huis en is het probleem daarmee verholpen?


Hoi @Bram T. Welkom op het KPN Forum! Wat goed om te lezen dat mijn collega een nieuwe tv-ontvanger toe  stuurt. Als je nog vragen hebt, dan lezen we dat graag. :blush:

@Bram T. Heb je inmiddels al een nieuwe tv-ontvanger in huis en is het probleem daarmee verholpen?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga ervan uit dat het probleem is verholpen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!


Hallo, heb probleem is idd opgelost! Met de nieuwe tv ontvanger werkte alles weer. Bedankt voor je bericht. 


Wat goed om te horen. Graag gedaan!