Skip to main content

Onze tv ontvanger wil niet meer aan. We hebben alles geprobeerd om hem te resetten, maar het lampje rechts boven gaat niet meer branden. Ik denk dat ie kapot is. Hoe kom ik daar achter? Wordt zoiets vervangen. Ik kan nergens een telefoonnummer van kan vinden op de website en kom steeds in dezelfde loop van vragen en oplossingen.

 

 

0800-0402 gratis nummer van de klantenservice. Morgen even bellen en dan wordt het opgelost. 


Dank je Joep! Ga ik direct doen.

 


Hoi @MdeBoo. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat jouw tv-ontvanger niet meer werkt. Heb je de stappen op onze servicepagina al doorlopen? Als dit het probleem niet verhelpt kan je contact opnemen met onze klantenservice, zoals Joep1965 hierboven al aangeeft. Dan wordt je gelijk verder geholpen. Je mag natuurlijk ook je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic. Dan help ik je verder. 


Hi Vikash ik heb alles in kan forum profiel ingevuld. Heb je nog iets nodig 

 


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat de omruil van jouw tv-ontvangers al in gang is gezet, klopt dat?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je inmiddels weer tv kan kijken. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag!