Skip to main content

Hoi Marcia, mijn ontvanger is ook stuk, waar de stroomstekker in het apparaat komt daar is wat afgeknapt.

Zou het mogelijk zijn om mij ook een nieuwr te sturen?

Bvd. Jim

Ā 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Goede morgen @DrietebuulĀ . Hiervoor kun je het beste de klantenservice op de gratis nummer 0800 0402 gaan bellen, zeĀ kunnen je hier vervolgens perfect bij helpen.


Hoi, mijn tv ontvanger is kapot, daar waar de voeding in het kastje komt is iets afgebroken zodat hij geen stroom meer krijgt.

Bellen met kpn is een drama, kom et niet door.

Kan ik via deze weg ook een nieuwe aanvragen?

Het type is

Arris vip 2952 v2

Mvg. Jim

Ā 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Hoi @DrietebuulĀ 

Vervelend dat het bellen niet lukt
VulĀ je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kun je sneller geholpen worden.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Dit kan enkele dagen duren voor een KPNmedewerker antwoord.

Een beller is echt sneller:

Bellen met het gratis nummer van KPN 0800 0402
Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon-Ā en feestdagen gesloten


@DrietebuulĀ bellen gaat het snelst 0800-0402. Hier kan er snel 2 tot 3 dagen overheen gaan. Zorg wel dat je je profiel zoveel als mogelijk invult.Ā 


Hoi @Drietebuul. Welkom op het KPN Forum! Heb je hiervoor al contact opgenomen met onze klantenservice? Als je nog niet bent verder geholpen wil ik je vragen om jouw naam, postcode, huisnummer en het klantnummer achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dan zoek ik voor je uit of ik een nieuwe tv-ontvangerĀ kan toesturen.


Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat onze klantenservice jou al heeft verder geholpen hierin. Als dit niet het geval is hoor ik dat graag van je!