Skip to main content

TV-ontvanger kapot [Motorola]

  • January 13, 2020
  • 1 reactie
  • 33 keer bekeken

Goedemorgen,

Mijn tv ontvanger is kapot, ik kan geen kanalen meer kiezen,ik dacht dat het aan de afstandbediening ligt,maar met een andere afstandbediening precies hetzelfde …

Mvg terry

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • January 13, 2020

Bedankt voor de snelle reactie in het privébericht @Gerrit74. Even voor de goede orde, omdat communitybezoekers onze privéchat niet kunnen meelezen. Ik heb een eigen topic voor je aangemaakt omdat er persoonlijk naar gehandeld moest worden. Dankzij je gegevens in je profiel zag ik dat je een Motorola Tv-ontvanger hebt, dit is een oudje. Mede hierom heb ik een omruilafspraak voor je gemaakt bij een PostNL punt bij jou in de buurt. Hierover ontvang je de details in de mail. 

Als ik in de toekomst nog iets voor je kan betekenen, dan weet je me te vinden. Fijne avond!:smile: