Skip to main content

Hallo,

Helaas is onze tv ontvanger kapot. We hebben deze ook gereset maar reageert nergens op. Alleen het rode lampje brand nog. We hebben ook geprobeerd of de ontvanger reageerde op de afstandbediening van een 2e ontvanger maar weer niets.

 

ik kan nergens terugvinden op de site van KPN wat te

doen wanneer het kastje kapot is. Ik lees alleen maar resetten maar dat haalt in dit

geval niets uit.

Stroom ontkoppelen. Knop boven op ingedrukt houden en stroom weer aankoppelen. Kan dit nog oplossing bieden? Je krijgt dan een menu te zien met om het terug naar fabrieksinstellingen te zetten of de software te verwijderen.


Goede tip van @Pauwerful! Is dat al gelukt om te doen, @Kimvosfotografie? Als de TV ontvanger echt helemaal niets meer doet, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice om een omruilafspraak voor de TV ontvanger in orde te maken. Mocht je meerdere TV ontvangers hebben, zoek je het serienummer van de  defecte TV ontvanger er dan even bij? Je vindt deze op de onderkant van de TV ontvanger. Je kunt op de volgende manieren contact met ons opnemen:

  • Telefonisch via 0800 0402: 7 dagen per week bereikbaar, tussen 8 en 22 uur.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met het serienummer van de defecte TV ontvanger en graag ook een contact telefoonnummer.
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!

 


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders weet je ons te vinden!


Bedankt voor jullie reactie. Ik zal de ontvanger aanmelden om deze te laten vervangen. Hij doet het helaas nog steeds niet.