Skip to main content

Beste KPN,

Gisteravond viel helaas mijn TV ontvanger plots uit. Daarna kreeg ik hem ook niet meer aan de praat. Heb al van alles geprobeerd met resets, stroom aan en uit, nieuwe ethernetkabels, proberen software te verwijderen of fabriekinstellingen te starten. Niks werkt, en hij reageert nergens meer op. Heb hem al wel een behoorlijk aantal jaartjes dus misschien is ie nu echt overleden. 
 

overigens is mijn wifi prima in orde, de wifi versterkers waarop deze is aangesloten doen het ook perfect. Dus daar ligt het probleem ook niet. Wat te doen?

 

mvg. Mark

Goedemorgen beste even bellen met kpn gratis 0800 0402 voor omruilen ik vermoed een Motorola. die worden zeker omgeruild. Voor een moderne decoder. 😉


Hoi @MRos. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat je gisterochtend al contact heb opgenomen met onze klantenservice en dat er al een nieuwe tv-ontvanger is verstuurd naar een servicepunt. Laat je mij weten of dit het probleem verhelpt? 


Hoi @MRos. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat je gisterochtend al contact heb opgenomen met onze klantenservice en dat er al een nieuwe tv-ontvanger is verstuurd naar een servicepunt. Laat je mij weten of dit het probleem verhelpt? 

 

Alles is inmiddels weer in orde en de nieuwe tv ontvanger was binnen enkele minuten geinstalleerd en werkend. Dank voor de goede en snelle service!


Fijn dat het weer werkt. Graag gedaan! 😊