Skip to main content
Beantwoord

Tv-ontvanger KPN

• April 28, 2020
  • 4 reacties
  • 70 keer bekeken

Hoi,

Ik wil graag een 2e kastje aanvraag, moet je nu eenmalig €5,00 betalen of komt dit gewoon in het abonnement.

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Marliesdriessen. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat er inmiddels al een antwoord is gegeven op jouw vraag. Voor een extra tv-ontvanger betaal je €5,- per maand extra. Als je hier verder nog vragen over hebt, dan horen we dat graag van je!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• April 28, 2020

Gratis Opnemen Pakket bij 2 of meer tv-ontvangers

Neem je 2 of meer tv-ontvangers? Dan krijg je het Opnemen Pakket gratis bij je abonnement.

Met andere woorden betaal je 1 cent voor de 2e ontvanger.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • April 28, 2020

Gratis Opnemen Pakket bij 2 of meer tv-ontvangers

Neem je 2 of meer tv-ontvangers? Dan krijg je het Opnemen Pakket gratis bij je abonnement.

Met andere woorden betaal je 1 cent voor de 2e ontvanger.

Dat is alleen bij Hussel. Niet bij de oudere abonnementsvormen. Sowieso weet je niet of ze überhaupt wel opnemen heeft. Ik heb het ook niet :slight_smile:

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • April 28, 2020

Hoi,

Ik wil graag een 2e kastje aanvraag, moet je nu eenmalig €5,00 betalen of komt dit gewoon in het abonnement.

Elk extra kastje kost 5 euro per maand. 60 euro per jaar dus. Je kunt ook tv kijken via chromecast. Dat is gratis. Maar je moet wel die chromecast aanschaffen. En fatsoenlijk wifi hebben.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Marliesdriessen. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat er inmiddels al een antwoord is gegeven op jouw vraag. Voor een extra tv-ontvanger betaal je €5,- per maand extra. Als je hier verder nog vragen over hebt, dan horen we dat graag van je!