Skip to main content

Mijn ouders zijn vanwege hun geestelijke gezondheid verhuist naar een verzorgingstehuis. Mijn moeder heeft vasculaire dementie en haar man Alzheimer. Tijdens de verhuizing zijn er veel dingen verdwenen en ook weg gegooid omdat ze geen idee hadden wat het was of wat ze er mee moeten. Zo dus ook de tv ontvanger en KPN modem zijn spoorloos verdwenen. Ik heb overal gezocht en helaas mijn ouders kunnen mij gezien hun geestelijke staat ook geen helder antwoord geven. Hoe kan dit op een voor beide partijen prettige manier opgelost worden??

Hoi @Modem verdwenen. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw ouders de tv-ontvanger en Experiabox kwijt zijn. Ik zoek graag voor je uit of het mogelijk is om een nieuwe toe te sturen. Zou je daarvoor de postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten in het KPN Forum profiel en laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!


Hoi @Modem verdwenen. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw ouders de tv-ontvanger en Experiabox kwijt zijn. Ik zoek graag voor je uit of het mogelijk is om een nieuwe toe te sturen. Zou je daarvoor de postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten in het KPN Forum profiel en laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weeg een nieuwe tv ontvanger en Experibox hebt ontvangen. Als dit niet het geval is, dan weet je mij te vinden!