Skip to main content

ik moet soms 10x op de aan en uit knop drukken voor dat hij aan gaat

als ik filmnet kijk blijft de zender vaak 2sec hangen stil staan

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

@berpoul Heeft u daar geen afstandsbediening voor dan ? Misschien contact los van stroomkabel of verbindings (HDMI) kabel(s) ? Welk type ontvanger heeft u?


Goedemiddag @berpoul! Eén keer drukken zou genoeg moeten zijn…. lijkt mij irritant dat dit nu niet soepel werkt! 

Je had al klantgegevens ingevuld in jouw Forum profiel (top!) en ik zag dat je na het openen van je topic ook contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Samen zijn er een aantal stappen doorlopen: is het probleem nu verholpen? Ik ben benieuwd!


ik heb contact gehad ze hebben de tv ontvanger getest op afstand maar het probleem is daar door niet opgelost moet nog steeds een paar keer drukken voor dat de tv ontvanger aan gaat


Jammer dat het probleem nog niet is verholpen. Het klinkt alsof de afstandsbediening niet helemaal naar behoren functioneert. Ik wil je vragen om de stappen voor een defecte afstandsbediening te doorlopen. Helpt dit niet, dan kan je daar ook gelijk een nieuwe afstandsbediening aanvragen.


ik druk de ontvanger handmatig aan soms wel 5-6 keer  


ik druk de ontvanger handmatig aan soms wel 5-6 keer  

Dat doe je met de knop bovenop? Gebruik dan beter de knop op de afstandsbediening.

Verder: heb je nog een Motorola vip1853 ?


ik heb een hmb2260 van 2015 werk met beide niet goed knop boven op en de afstandsbediening.


Hoi @berpoul:blush: Ook ik reageer even. Het is mij nog niet helemaal duidelijk of het aan/uit-knopje van de ontvanger defect is of dat de ontvanger erg traag reageert op handelingen. Het eerdere contact dat je gehad hebt met de klantenservice was voor haperend beeld bij Netlfix. 

Hier geef je aan dat je meermaals op de aan/uit-knop moet drukken om de ontvanger aan te zetten. Het maakt daarbij niet uit of je de afstandsbediening gebruikt of het knopje op de ontvanger zelf, toch? 

Had je de stappen voor een defecte afstandsbediening nog doorlopen? Heeft dit iets opgeleverd? 
Ik zie dat de software al eens opnieuw is ingeladen. Kun je hiernaast ook de ontvanger eens resetten? 

 

Jammer dat het probleem nog niet is verholpen. Het klinkt alsof de afstandsbediening niet helemaal naar behoren functioneert. Ik wil je vragen om de stappen voor een defecte afstandsbediening te doorlopen. Helpt dit niet, dan kan je daar ook gelijk een nieuwe afstandsbediening aanvragen.

 

Mocht dit alles niet baten, dan hoor ik het graag. Vermoed dat er dan niets anders op zit dan de ontvanger om te ruilen.Â