Skip to main content

Heb een extra ontvanger aangeschaft. Ook een setje ( wifi via stopcontact) . Aangesloten zoals het moet , maar de ontvanger kan het ip adres niet vinden ? Stopt bij 10% en krijg dan fout codes op mijn tv 

 

Wifi-zendertje via stopcontact naar Experia 10 . Kabel via wifi-zendertje en direct naar tv ontvanger . Via HDMI naar de tv 

Wat kan ik verders doen ? 

Wifi-zendertje via stopcontact naar Experia 10 . Kabel via wifi-zendertje en direct naar tv ontvanger . Via HDMI naar de tv 

 

Aanvulling op mijn bericht 


Ondersteund de WIFI punten IGMP Snooping?

Anders werkt IPTV niet.

 

Het beste is en blijft vaste UTP (CAT4E) kabels, naar de KPN tv decoders.

Die kan je mooi wegwerken in buizen, gootjes, etc.

Éénmalig heel veel werk, maar daarna heel veel plezier.

 

De Arcadyan HMB 2260 wordt langzaam een oud beestje, maar hij werkt nog wel goed.


Dank voor je berichtje. Maar ik ben een leek wat dat betreft . Voorheen ( woonhuis ) werkte alles perfect via telefoon verbinding. Nu in het appartement met glasvezel werken de ontvangers ( wifi via stopcontact) niet . Dus ja , wat kan ik het beste doen ?

Kabel leggen of iets dergelijks gaat niet . 
 

Gr Jurgen 


Heb een extra ontvanger aangeschaft.

Gewoon netjes via KPN? Of heeft u een ontvanger op marktplaats gekocht ofzo?

Ook een setje ( wifi via stopcontact) .

Merk en type graag. 


Uhmmm . Nee niet via KPN . Maar heb de ontvangers al ruim 2 jaar 

Merk “ ZyXel “ . Model PLA4201


Het is een gewoon setje via het stopcontact wat het altijd heeft gedaan 


Ja sorry , ontvanger via KPN aangeschaft.


Het is een gewoon setje via het stopcontact wat het altijd heeft gedaan 

Tja... en nu doen ze het dus niet meer. 

Het is geen WiFi. Laten we dat even voorop stellen. WiFi gaat via de lucht. Enkel en alleen via de lucht. Nooit via een kabeltje of stopcontact. 

Dit setje van u is al 10 jaar oud. Althans, het is in 2012 op de markt gekomen. Dus misschien kunt u het gewoon eens vervangen. Kies dan de Devolo's die KPN aanbied.


Dank voor jullie berichtje’s 👍👍

Ga een andere oplossing zoeken 

 

Mvgr 🎄🎄🍹


Ik zou kiezen voor vaste UTP (CAT5E) kabels.

En die netjes in buizen, gootjes, etc. wegwerken.

Dan heb je alles perfect en geen problemen.

En het verbruikt ook nog eens minder energie (volksmond stroom), ook weer mooi meegenomen.