Skip to main content
Beantwoord

TV-ontvanger kwijt

  • May 21, 2019
  • 8 reacties
  • 1996 keer bekeken

Hallo tijdens de verbouwing van onze woning hebben wij onze inboedel voor een deel opgeslagen. Inmiddels is de verbouwing afgerond en onze woning weer ingericht. We missen echter een TV-ontvanger. Deze is onvindbaar. Kunnen we een nieuwe bestellen/ontvangen?

Beste antwoord door Susan_

Goedenavond @Gerant, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het kan natuurlijk een keer voorkomen dat je iets kwijtraakt, maar het is wel huur apparatuur.. Dus we moeten even kijken hoe we dit gaan regelen! Want is het de bedoeling dat je wel weer een tv-ontvanger hiervoor in de plaats krijgt? Dan moet ik namelijk een bepaalde afdeling aansturen, zij bepalen dan op welke manier je een nieuwe ontvangt (en of hier kosten aan verbonden zijn).

Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Geef even een seintje als het gelukt is, dan help ik je graag verder!
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 21, 2019
Dan zal je verdwenen ontvanger ook uit je abonnement moeten, anders ga je extra betalen voor een nieuwe. Hoe dit in zijn werk gaat als je de oude niet kunt inleveren.... Deze situatie kan ik me in 5 jaar forumactiviteit niet herinneren.
Wacht dus tot een KPN moderator hier komt.

Voor die moderator zijn je gegevens van belang om goed te kunnen reageren.

Vul in je forumprofiel i.i.g. in je voor- en achternaam, postcode, huisnummer (+ evt. toevoeging), klantnummer internet/tv. Je telefoonnummer, onder Persoonlijke opmerkingen, kan ook van pas komen.

  • May 21, 2019
Hoogstwaarschijnlijk zul je ook een factuur krijgen voor de vervangingswaarde van het apparaat omdat je deze in bruikleen hebt.

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • May 21, 2019
Goedenavond @Gerant, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het kan natuurlijk een keer voorkomen dat je iets kwijtraakt, maar het is wel huur apparatuur.. Dus we moeten even kijken hoe we dit gaan regelen! Want is het de bedoeling dat je wel weer een tv-ontvanger hiervoor in de plaats krijgt? Dan moet ik namelijk een bepaalde afdeling aansturen, zij bepalen dan op welke manier je een nieuwe ontvangt (en of hier kosten aan verbonden zijn).

Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Geef even een seintje als het gelukt is, dan help ik je graag verder!

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • May 23, 2019
@Gerant, ik heb helaas nog geen reactie gehad. Kan je aangeven of ik je hier nog bij kan helpen? 🙂

  • Nieuwkomer
  • April 7, 2020

Ik heb mijn digitenne abonnement opgezegd. Nu wil ik de kastjes terug sturen maar deze 2 zijn met de verhuizing zoek geraakt. Het gaat echter om de oude grijze kastjes. Wat moet ik doen

mvg omar12


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 7, 2020

Was je abonnement niet al automatisch stopgezet aangezien je niet gewisseld hebt naar de nieuwe kastjes, @Omar12 ?

KPN hoeft die oude grijze Digitenne-kastjes niet per se terug. Mocht je ze nog vinden kun je ze naar het plaatselijke recycle punt brengen. Dan worden ze verantwoord verwerkt.


  • Nieuwkomer
  • April 7, 2020

Nee 1 was gewisseld en de ander functioneerde gewoon. Maar moest de boel terug sturen


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 7, 2020

Oh, die nieuwe zwarte moeten wel terug.

De oude grijze kunnen sinds medio juli ‘19 niet meer gefunctioneerd hebben. Toen was in het hele land DVB-T uit de lucht.