Skip to main content

Ik ben tijdens verbouwing een tv ontvanger kwijtgeraakt (we hadden er 2) Kan ik los een nieuwe bestellen en wat zijn dan de kosten?

Dat lijkt me niet verstandig want in de administratie sta je dan voor 3 ontvangers.

Wacht op een moderator. Die kan er voor zorgen dat ie vervangen wordt zonder dat er een terugstuurverplichting is. En zonder dat je voor 3 in de administratie komt te staan. Wat extra kosten per maand geeft.

Vul je wel je gegevens in je profiel in zodat de moderator je goed kan helpen. In je profiel staan de gegevens met 'privé’ niet openbaar inzichtelijk.


Hi Arno, welkom op het forum. 

Om wat voor ontvanger gaat het hier. Volgens mij Digitenne, klopt dit? Ik zie op je naam namelijk alleen een Digitenne abonnement. 

Ik hoor graag van je. 


Beste Alex,

 

dank voor snelle reacties! Het gaat om een HD ontvanger die op naam staat van mijn partner, op ons adres staat ook een alles in 1 pakket als het goed is (met 2 HD ontvangers).

 

Met vriendelijke groet,

 

Arno


Dat zag ik inderdaad, kon de naam alleen niet plaatsen. Het is mij nu in ieder geval duidelijk. Ik heb een nieuwe voor je besteld. :) 


Beste Alex,

 

heel erg veel dank hiervoor! Prima service.


Beste Alex,

 

heel erg veel dank hiervoor! Prima service.

Ik heb inmiddels ook bericht gehad dat het onderweg is. Graag gedaan uiteraard. Over extra kosten hoef je je niet druk om te maken, dit kan gebeuren tijdens een verhuizing.