Skip to main content
Beantwoord

TV ontvanger kwijt

  • March 8, 2020
  • 7 reacties
  • 137 keer bekeken

Tijdens de verhuizing ben ik 1 van mijn twee tv ontvangers kwijt geraakt. Waar kan ik een nieuwe bestellen?

Beste antwoord door Alex van KPN

Dankjewel, hier heb ik genoeg aan. Ik heb een nieuwe voor je besteld. Ik verwacht dat dit morgen zal worden verwerkt en dat je het uiterlijk donderdag/vrijdag binnen zult hebben. :relaxed:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi Emiel, welkom op het forum. 

Een nieuwe bestellen kan via mij. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Zou je ook ergens willen vermelden wat het serienummer is van de ontvanger die je nog wél hebt? Dit kun je op de onderkant vinden. 

Ik hoor graag van je. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 10, 2020

Hoi Alex, bedankt voor je reactie. Ik heb mijn gegevens aangevuld en in mijn profiel ook de nummers vermeld die ik onder de tv ontvanger kon vinden. Hoop dat dit het serienummer is waar je naar opzoek bent. 
 

laat maar weten of dit goed is


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 10, 2020

Dankjewel, hier heb ik genoeg aan. Ik heb een nieuwe voor je besteld. Ik verwacht dat dit morgen zal worden verwerkt en dat je het uiterlijk donderdag/vrijdag binnen zult hebben. :relaxed:


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 10, 2020

Hoi Alex, bedankt voor de snelle reactie was een super service!


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • March 11, 2020

Hoi Alex, bedankt voor de snelle reactie was een super service!

Graag gedaan. Ik heb zojuist ook een bericht gehad dat het vandaag is verstuurd. :) 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • March 15, 2020

@Emiel1976 Is alles gelukt?


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • March 22, 2020

Emiel,ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Â