Skip to main content

Goedemiddag,

 

We hebben onze 2de ontvanger stopgezet bij KPN, nu moet deze natuurlijk retour. Het probleem is alleen dat We deze tijdens de verhuizing zijn kwijtgeraakt. We hebben nu nog 1 ontvanger in ons bezit. Hoe moeten we dit oplossen?

 

Mvg 

Hallo @Van leeuwen 123 ,

In ieder geval jouw abonnement aanpassen via Mijn KPN of telefonisch via 0800-0402
 

Het handigste voor nu is denk ik telefonisch, want dan kan je meteen het verlies melden. Je hebt kans dat KPN jou een “boete” laat betalen voor het kwijtraken van de ontvanger. KPN zal er wel vanaf afstand voor zorgen dat de ontvanger niet meer bruikbaar is. 


Je kunt er 1 op marktplaats kopen en deze terug sturen…

Of een lege doos terug sturen. Kans is aanwezig dat je er dan ook nooit meer wat van hoort.


Je kunt er 1 op marktplaats kopen en deze terug sturen…

Of een lege doos terug sturen. Kans is aanwezig dat je er dan ook nooit meer wat van hoort.

Geen handige tip Nick, jezelf schuldig maken aan heling om een boete te voorkomen? 


Welkom op het forum, @Van leeuwen 123, dat is minder handig. Wel fijn dat je dit meldt. Wil je het forumprofiel invullen en hier laten weten als je dit gedaan hebt. Dan pak ik dit verder met je op.

 

Je kunt er 1 op marktplaats kopen en deze terug sturen…

Of een lege doos terug sturen. Kans is aanwezig dat je er dan ook nooit meer wat van hoort.

Dit is natuurlijk niet de bedoeling.


Hallo @Van leeuwen 123 ,

In ieder geval jouw abonnement aanpassen via Mijn KPN of telefonisch via 0800-0402
 

Het handigste voor nu is denk ik telefonisch, want dan kan je meteen het verlies melden. Je hebt kans dat KPN jou een “boete” laat betalen voor het kwijtraken van de ontvanger. KPN zal er wel vanaf afstand voor zorgen dat de ontvanger niet meer bruikbaar is. 

@Van leeuwen 123 

Heb je het telefonisch al geregeld of heb je hulp nodig hier op het forum? Vil dan jouw volledige forumprofiel.