Skip to main content

Stom natuurlijk, maar ik ben de TV ontvanger kwijt die ik eigenlijk retour wil sturen. Het abbonement is al gewijzigd en de retourdoos staat klaar. Deze ontvanger lag al een aantal jaar op zolder (ten minste, dat dachten we), we hadden deze alleen maar in het abbonement zitten omdat je dan opnemen bij het abbonement kreeg… Ik zie nergens de mogelijkheid om aan te geven dat ik deze kwijt ben, hoop dat dit zo met een moderator opgepakt kan worden.

Beste @JamieS_ 

Je kunt dan beter even bellen met 0800 - 04 02 mocht dit niet lukken i.v.m. de wachttijd, zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij “persoonlijke opmerkingen” ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Het kan soms 1 à 2 dagen duren dat een KPN moderator op het forum reageert, omdat ze op een bepaalde volgorde werken.


Ha @JamieS_, welkom! Ik zie dat je je profiel niet aangevuld hebt en ga er vanuit dat je telefonisch contact hebt gehad én dat het inmiddels opgelost is. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?


Inderdaad, even gebeld nav het bericht van Dennis en we zijn super geholpen!


Beste @JamieS_,

Wat fijn dat het is opgelost, mocht er nog wat zijn dan weet je ons te vinden! 😉👍🏼


Stom stom stom! Ik dacht dat de tv ontvanger op

zolder lag… nu wilde ik hem terugsturen omdat wij nooit tv kijken… dus alleen nog internet afnemen. Maar nu kan ik hem niet meer vinden 😞 sorry!!! En nu???


Stom stom stom! Ik dacht dat de tv ontvanger op

zolder lag… nu wilde ik hem terugsturen omdat wij nooit tv kijken… dus alleen nog internet afnemen. Maar nu kan ik hem niet meer vinden 😞 sorry!!! En nu???

 @Do1980 , is dit gedoeld als een ironische reactie 😉 op de topic gestart door @JamieS_  , of is jouw zolder eveneens véééél groter dan een klein doosje met daarin een bejaarde tv-ontvanger?  


Hahaha nee ik ben hem ook echt kwijt…. Maar las nu ergens dat ik moet bellen. Ga ik dat morgen maar ff doen! 


Hahaha nee ik ben hem ook echt kwijt…. Maar las nu ergens dat ik moet bellen. Ga ik dat morgen maar ff doen! 

@Do1980 , doe maar,: 0800-0402. Komt vast goed! Dus jaren niet gebruikt maar wel voor betaald? 


Hallo @Do1980 als je je tv-abo hebt opgezegd krijg je van KPN een retourdoos om de tv-decoder retour te sturen.

Als je dat niet meer kunt vanwege de door jou genoemde reden, krijg je de vervangingswaarde op de eerstvolgende factuur in rekening gebracht.

 

 


Dank je wel @JanD!

En @Berrie_Kaas een jaar inderdaad. En nu eindelijk opgezegd 😅


@Do1980 heb je inmiddels contact gehad?

Hallo @Do1980 als je je tv-abo hebt opgezegd krijg je van KPN een retourdoos om de tv-decoder retour te sturen.

Als je dat niet meer kunt vanwege de door jou genoemde reden, krijg je de vervangingswaarde op de eerstvolgende factuur in rekening gebracht.

Mocht je 'm niet kunnen vinden, kunnen wij een notitie in het systeem maken. Meestal vinden we gewoon een oplossing voor dit probleem 🙂. Als ik nog iets voor je kan doen, laat het gerust weten.