Skip to main content

Goedemiddag,

 

Het viel me laatst op dat wij al een paar jaar een abonnement hebben met twee TV ontvangers. Dat is niet nodig omdat wij sinds de verhuizing nog maar van 1 gebruik maken. Toen ik dit wijzigde in de MijnKPN app kreeg ik een week later het verzoek om de tweede TV ontvanger terug te sturen. Ik heb in alle dozen gezocht maar kan deze TV ontvanger nergens meer vinden.

Wat nu?

 

Alvast bedankt voor de hulp!

 

Jeroen

In dit geval is KPN gerechtigd de vervangingswaarde in rekening te brengen.

Zoals ook te lezen is in de voorwaarden.


Hi @Jeroenfromtheoak! Welkom op het forum.

Zo zie je maar dat een verhuizing hier en daar wat chaotisch kan verlopen. 😉 Ik ga een bericht voor je naar de afdeling sturen die hierover gaat. Die beslissen vanuit daar of er reden is de vervangingswaarde in rekening te brengen. 

Wil je hiervoor je profiel invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan zet ik het voor je door. 


Hi @Bram_ ,

 

Ik heb mijn profiel aangevuld. Heb je zo voldoende informatie?

 

Jeroen


@Jeroenfromtheoak ik heb voldoende informatie. Ik heb de melding gedaan. 

Wat ik nog wel zou willen doen is het serienummer van de tv-ontvanger uit de systemen halen. Mocht je in de toekomst de ontvanger wisselen hoeft er dan niet gezocht te worden. En voorkom je de melding dat er teveel tv-ontvangers zijn aangesloten. 

Als je het serienummer van de ontvanger die je nu hebt in je profiel zet maak ik dat nog in orde. Deze staat op een sticker onderop de ontvanger. 


Heb ik zojuist ook toegevoegd @Bram_ .

Bedankt voor de hulp en alvast fijne feestdagen!

 


@Jeroenfromtheoak bij deze opgelost! Fijne dagen en een gelukkig nieuwjaar. 🙂