Skip to main content

Ik heb gisteren contact gehad met KPN over de kosten van het huidige abonnement. Hierbij wilde ik graag eventuele diensten opzeggen om de kosten van het abonnement naar beneden te krijgen.

De collega gaf aan te kijken of ze eventueel Spotify kon opzeggen, maar kwam binnen 15 minuten terug om een ander voorstel van abonnement te geven met een voordelig tarief.

Ik was hierbij in de veronderstelling dat ik mijn zelfde spullen zou houden; er is niet aangegeven dat ik hierbij ook een nieuw abonnement en daarbij ook nieuwe tv-decoders ontvang.

Ik ben de tweede tv ontvanger kwijt (na deze 4 jaar niet gebruikt te hebben) en ik lees nu over het eventueel krijgen van een boete.

Aangezien het abonnement al in werking wordt gezet, zou ik graag de kosten tegen elkaar af willen wegen (en zou ik het uiteraard heel vreemd vinden als er een boete in rekening wordt gebracht, terwijl ik niet op de hoogte was van het ontvangen van nieuwe tv-decoders.

Alvast bedankt voor de hulp

Mvg,

Tessa Logtenberg

Hallo Tessa, dat zijn vaak gestandaardiseerde berichten die automatisch worden verstuurd. In principe willen we om diverse redenen natuurlijk het liefst alle apparatuur terug zodat we die kunnen recyclen of opnieuw in omloop kunnen brengen. Echter de soep wordt meestal niet zo heet gegeten en ik zou voor nu de mail gewoon even laten rusten.