Skip to main content

Bij de verhuizing ben ik 1 tv ontvanger kwijt geraakt, de Arris VIP2952. inmiddels hebben we een tweede tv en zouden we graag een nieuwe tv ontvanger hebben. Hoe kan ik dit regelen? Ik heb gebeld, maar krijg een onbruikbare link in een sms toegestuurd en krijg geen medewerker aan de telefoon

Je krijgt niemand te spreken omdat je tegen een stemcomputer praat en dat werkt niet altijd even lekker. Gewoon nogmaals bellen en zeggen: ‘ik wil een medewerker spreken'.  Dan wordt je doorverbonden en krijg je iemand ‘live’ aan te telefoon. Het woord ‘opzeggen’ zorgt er ook voor dat je snel iemand aan de lijn krijgt ;-) 


Hallo @EMdH ,

Gewoon nog een keer bellen met 0800-0402. Dan niets inspreken (stil blijven), dan krijg je uiteindelijk vanzelf een medewerker aan de lijn. 

Je hebt wel kans dat je een soort boete moet betalen voor de oude ontvanger. Want tenslotte is die ontvanger wel eigendom van KPN. Maar dan krijg je daarna wel een vervangende ontvanger opgestuurd. 


bedankt voor de tips, ik ga het zo nog een keer proberen. Ik snap dat ik moet betalen voor zo'n apparaat, maar een tweede is toch wel handig :) 


Hallo @EMdH ,

Gewoon nog een keer bellen met 0800-0402. Dan niets inspreken (stil blijven), dan krijg je uiteindelijk vanzelf een medewerker aan de lijn. 

Je hebt wel kans dat je een soort boete moet betalen voor de oude ontvanger. Want tenslotte is die ontvanger wel eigendom van KPN. Maar dan krijg je daarna wel een vervangende ontvanger opgestuurd. 

@EMdH 

Is de tweede poging om te bellen met 0800-0402 wel geslaagd? Is de nieuwe ontvanger onderweg? 


de tweede keer heb ik een medewerker gesproken, deze wist echte niet wat hj met mijn vraag aan moest, ging in overleg en kwam terug met de mededeling dat hij een formulier had ingevuld en dat ik gebeld zou worden als ze wisten wat ze ermee aan moesten.

Ik ben nog niet gebeld…...en er is dus nog geen ontvanger onderweg

 


Ok, laten we ervan uitgaan dat je nog teruggebeld wordt. Laat je het dan hier weten?
 

Er komt hier trouwens ook nog een moderator die voor jou in de administratie kan kijken. 


Hi @EMdH, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Zoals ik het nu lees is een achterliggende afdeling hiervoor ingeschakeld. Zij bekijken inderdaad per aanvraag of een nieuwe ontvanger toegestuurd kan/mag worden. Dit kan ongeveer 3-5 werkdagen in beslag nemen, je ontvang dan vanzelf een berichtje dat de ontvanger onderweg is.  Ik heb ook even bij jouw gegevens gekeken en dit is inderdaad wat er op de achtergrond gaande is! Dus nog heel even geduld hiervoor :slight_smile:


Hallo @EMdH ,

Gewoon nog een keer bellen met 0800-0402. Dan niets inspreken (stil blijven), dan krijg je uiteindelijk vanzelf een medewerker aan de lijn. 

Je hebt wel kans dat je een soort boete moet betalen voor de oude ontvanger. Want tenslotte is die ontvanger wel eigendom van KPN. Maar dan krijg je daarna wel een vervangende ontvanger opgestuurd. 

@EMdH

We zijn weer drie dagen verder, Ben je al teruggebeld? Is de nieuwe ontvanger al onderweg? 

 


niet gebeld, of de ontvanger onderweg is, weet ik niet, maar hij is nog niet aangekomen :thinking:

Maar ik moest even geduld hebben……. 


OK, hou je ons op de hoogte? 


ja, als ie er is, zal ik het hier melden….. geduld……. :wink:


@EMdH ik zal nog even navraag doen! Normaliter zou je hem namelijk al wel ontvangen moeten hebben.. Je hoort van mij!


niet gebeld, of de ontvanger onderweg is, weet ik niet, maar hij is nog niet aangekomen :thinking:

Maar ik moest even geduld hebben……. 

@EMdH 

We zijn weer 2,5 dag verder. Ben je nu al wel teruggebeld?

En anders heeft @Susan_ wellicht een update? 


nee, nog niks gehoord en nog niks ontvangen, maar op maandag ontvangen wij nooit post of pakjes

 


Nee, maar ze hadden jou in ieder geval kunnen terugbellen. Maar mogelijk weet Susan inmiddels meer. 


@Susan_  ik heb nog steeds niets gehoord en/of ontvangen van KPN hoor


@EMdH, er was enige miscommunicatie ben ik me van bewust. Je hebt een Alles-in-1 Instap abonnement inclusief 1 tv-ontvanger. Uit je eerste bericht begrijp ik niet helemaal of dat nou diegene is die kwijt is geraakt. Als ik namelijk een meting uitvoer dan zie ik dat er één ontvanger aangemeld is op jouw adres/abonnement. Dus dat zou betekenen dat je 1 tv-ontvanger in gebruik hebt op het moment. Een tweede tv-ontvanger is dan mogelijk, maar die moet je apart aanvragen via MijnKPN en hier betaal je € 5,00 huur voor. Indien het via MijnKPN niet lukt kan ik het ook voor je regelen, dan moet je hier alleen even akkoord voor geven!


grappig, als ik zelf online laat meten , zegt KPN dat ik er 2 heb. Dan is er toch niet 1 kwijt, we vonden het al raar, want met apparatuur is mijn man altijd erg precies.

@Susan ik stuur je een DM


de tweede keer heb ik een medewerker gesproken, deze wist echte niet wat hj met mijn vraag aan moest, ging in overleg en kwam terug met de mededeling dat hij een formulier had ingevuld en dat ik gebeld zou worden als ze wisten wat ze ermee aan moesten.

Ik ben nog niet gebeld…...en er is dus nog geen ontvanger onderweg

 

nee, nog niks gehoord en nog niks ontvangen, maar op maandag ontvangen wij nooit post of pakjes

 

@Susan_  ik heb nog steeds niets gehoord en/of ontvangen van KPN hoor

 

@EMdH 

Ben je nu na ruim 14 dagen nog steeds niet teruggebeld door KPN? 

En heb je nog steeds geen tweede ontvanger in huis?

Dit begint nu wel erg lang te duren allemaal……   


volgens KPN heb ik maar 1 ontvanger, als ik zelf laat testen door kpn schijn ik er 2 te hebben.

Ik weet het niet meer, ik laat het er maar bij denk ik, de 2e tv als decoratie. Kom niet goed.

Ik schijn het via mijnkpn te kunnen regelen, alleen wij zien niet hoe.

Als ik over een maand vakantie heb en alle tijd, ga ik me er wel weer eens in verdiepen


@EMdH de 2e is, op verzoek, voor je aangevraagd! Je krijgt hier een bevestiging van en binnen enkele werkdagen thuisgestuurd! :wink:


ik heb hem ontvangen en hij doet het zelfs al! Bedankt Susan voor de medewerking en de anderen voor de goede ideeën en de support!


Eindelijk gelukt!, fijn dat de ontvanger meteen werkt:thumbsup_tone3: , en graag geholpen natuurlijk…..


Reageer