Skip to main content

Hallo, 

 

Sinds gister heb ik problemen met mijn tv ontvanger. Het begon met het haperen van mijn tv, vervolgens paar keer de stekker uitgetrokken. Dit hielp niet dus toen geprobeert te resetten. Nu blijft hij steeds op 20% hangen. Mijn 2e tv hapert ook. Zijn er problemen bij KPN of ligt er bij mij iets niet goed?

 

Groet,

Denise

Beste @Denise1989,

Wat vervelend dat je problemen ervaart met de tv ontvanger, welke tv ontvanger heb je? En is deze bekabeld aangesloten met de modem of met een draadloze verbindingsset? (DVS)


Ik heb een Arris 2952 V2, deze is via een kabel aangesloten op de modem. 


Welke Experiabox heeft u? En u heeft 2 Arris tv ontvangers? Beide bekabeld aangesloten? Met een kabel bestaande uit 1 stuk zonder dat er andere kastjes ofzo tussen zitten? 


Ik heb een Experia box V8. 2 Arris ontvangers, deze zijn beide bekabeld aangesloten zonder iets er tussen. 


Hoi @Denise1989, van harte welkom hier op ons forum! Dennis en Nick hebben je al een stukje op weg geholpen zie ik, ik help ook graag een handje.

Vervelend dat jouw tv-ontvanger blijft hangen bij het opstarten. Ik lees dat je er twee hebt, goed dat ze rechtstreeks met een kabel op het modem aangesloten zijn. Blijft een van de twee hangen op 20% of doen beide tv-ontvangers dit? Als een van de twee het doet, wat gebeurt er als je de tv-ontvangers omwisselt? Ik raad je ook aan om ze een frisse start te geven, ben benieuwd of dit verschil maakt.


Hoi @Denise1989, van harte welkom hier op ons forum! Dennis en Nick hebben je al een stukje op weg geholpen zie ik, ik help ook graag een handje.

Vervelend dat jouw tv-ontvanger blijft hangen bij het opstarten. Ik lees dat je er twee hebt, goed dat ze rechtstreeks met een kabel op het modem aangesloten zijn. Blijft een van de twee hangen op 20% of doen beide tv-ontvangers dit? Als een van de twee het doet, wat gebeurt er als je de tv-ontvangers omwisselt? Ik raad je ook aan om ze een frisse start te geven, ben benieuwd of dit verschil maakt.

Goed idee, @Alexandra . Maar ja, als die ontvanger tijdens het opstarten op 20% blijft hangen, dan zou Denise nooit in het menu van de handleiding van jou link komen om die frisse start te doen. :smile: Dus misschien heb je ook nog een handleiding voor haar om het op een andere manier te doen? Ik herinner iets met knopjes tijdens aanzetten of zoiets...


Bij deze dan: 2952 resetten

Niet op de KPN web site, maar bij XS4ALL. Mag de pret niet drukken. Zelfde systeem, zelfde ontvanger.


Hoi @Denise1989, van harte welkom hier op ons forum! Dennis en Nick hebben je al een stukje op weg geholpen zie ik, ik help ook graag een handje.

Vervelend dat jouw tv-ontvanger blijft hangen bij het opstarten. Ik lees dat je er twee hebt, goed dat ze rechtstreeks met een kabel op het modem aangesloten zijn. Blijft een van de twee hangen op 20% of doen beide tv-ontvangers dit? Als een van de twee het doet, wat gebeurt er als je de tv-ontvangers omwisselt? Ik raad je ook aan om ze een frisse start te geven, ben benieuwd of dit verschil maakt.

Goed idee, @Alexandra . Maar ja, als die ontvanger tijdens het opstarten op 20% blijft hangen, dan zou Denise nooit in het menu van de handleiding van jou link komen om die frisse start te doen. :smile: Dus misschien heb je ook nog een handleiding voor haar om het op een andere manier te doen? Ik herinner iets met knopjes tijdens aanzetten of zoiets...

Ha, goed punt @Joris62, dank :grin: Bij deze ook de instructies op kpn.com om de tv-ontvanger te resetten. Zie daarvoor stap 2. @Denise1989 we horen graag of het is gelukt!


Ik had inderdaad al geprobeert te resetten bij 1 ontvanver, sindsdien blijft deze op 20% hangen.

Gister heb ik met Kpn gebeld en ben vandaag teruggebeld. Ze hebben het doorgemeten en het schijnt allemaal weer te werken, ik ben zelf nu niet thuis dus kan het nu niet controleren


Ik had inderdaad al geprobeert te resetten bij 1 ontvanver, sindsdien blijft deze op 20% hangen.

Gister heb ik met Kpn gebeld en ben vandaag teruggebeld. Ze hebben het doorgemeten en het schijnt allemaal weer te werken, ik ben zelf nu niet thuis dus kan het nu niet controleren

Dat klinkt in ieder geval positief. Laat maar weten hoe het gaat zo gauw je de kans hebt gehad om het te testen.


Ondertussen een nieuw modem ontvangen. Sindsdien werkt alles weer perfect :smiley: